شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۱
۰ نفر

کیومرث صفدریان شهرضایی مدیرمسئول روزنامه ایران سپید که سال‌ها درد ناشی از جراحت‌های دوران جنگ تحمیلی را تحمل می‌کرد، به دیار باقی شتافت.

این جانباز ۷۰ درصد که بر اثر اصابت ترکش‌هایی به ناحیه سر بینایی‌اش را از دست داده بود، در عملیات بیت‌المقدس در سال  ۶۱ به‌خاطر اصابت چند ترکش مجروح شد و به گفته خانواده ایشان، وی همواره با درد در قفسه سینه، دست و ناحیه سر مواجه بود.

طیبه خلیلی همسر کیومرث صفدریان در این‌باره گفت: صفدریان گاهی به سردردهای شدیدی دچار می‌شد و صورتش ورم می‌کرد. کاری هم از دست ما و حتی پزشکان برنمی‌آمد چرا که بیشترین آسیب به مغز ایشان وارد شده بود و هر عمل پزشکی می‌توانست خطرناک باشد.

با این حال او در سال‌های گذشته، 3 عمل جراحی را تحمل کرد تا اینکه در بامداد روز جمعه به‌خاطر احساس درد شدید، او را به اورژانس بیمارستان بقیه‌الله منتقل کردیم اما چند دقیقه مانده به اذان صبح، از دنیا رفت.

صفدریان از سال 86 به سمت مدیرمسئول روزنامه ایران سپید منصوب شد که تنها روزنامه ویژه نابینایان در خاورمیانه است.  مراسم تشییع این شهید صبح یکشنبه از محل مسجد جامع فاز 4 مهرشهر به سمت امامزاده طاهر برگزار شد.

روزنامه همشهری عروج  این عزیز فعال در عرصه مطبوعات را به خانواده ایشان و جامعه مطبوعاتی کشور تسلیت می‌گوید.

کد خبر 90785

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز