به گزارش همشهری آنلاین، سیدجواد حسینی افزود: رضایتمندی به بازخوردهای متوالی که شهروند از طرح درخواست خود دریافت میکند، بستگی دارد. در این صورت است که مشارکت واقعی شهروند در اداره شهر برآیند مثبت خواهد داشت.
وی افزود: در ادامه طرح من شهردارم؛ شهرداری باید رویدادهایی را رقم بزند که بتوان میزان استقبال شهروندان از آن را سنجید و فهمید که جامعه با آن همراهی دارد یا ندارد. از میزان فعال شدن مردم در برنامههای شهرداری یا فراگیر شدن موضوعات مشترک میشود فهمید که جامعه چقدر با مدیریت شهری همراهی دارد.
حسینی با اشاره به حوزه کاری بزرگ شهرداریها بیان کرد: هدف نهایی مردم در جامعه ارتقا کیفیت زندگی است و نهادهای شهری و کشور در صورتی موفق خواهند بود که بتوانند این ارتقا کیفیت را تامین کنند. شهرداری باید اول ابعاد خدماتی طرحها را گسترش دهد و بعد به حوزه اجتماعی بپردازد و حوزه فرهنگی بعد از آن قرار دارد.
بیشتر بخوانید: مشارکت آسان شهروندان در سومین دوره «من شهردارم»
نظر شما