به گزارش همشهریآنلاین، هادی زند ضمن عذرخواهی از شهروندان و مسافران خط ۴ افزود: با توجه به اینکه در ساعت پیک مسافری قرار داشتیم این تغییر برنامه موجب بروز ازدحام مسافری در برخی از ایستگاهها شد.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سرویس دهی درحال انجام است اما باتوجه به ازدحام مسافری همراهی مسافران برای بسته شدن در قطارها و اعزام بدون تاخیر از ایستگاه ها میتواند به تسریع فرآیند رفع مشکل و اعزام قطارها طبق جدول زمانبندی کمک کند.
همچنین رضا حشمتی ، قائم مقام عملیات بهرهبرداری متروی تهران در توضیحات بیشتری این باره گفت: از ساعت ۷ و ۳۸ مترو در سامانه کنترل قطارها نقص ایمنی ایجاد شد. از آنجا که حفظ سلامت شهروندان در اولویت این شرکت است، مجبور شدیم تغییراتی در حرکت قطارها ایجاد کنیم و سرفاصله حرکتی کمی افزایش پیدا کرد. ولی خدمات رسانی به شهروندان را متوقف نکردیم و تا ساعت ۱۰ و ۳۰ از ۶۰حرکت برنامهریزی شده، ۵۰ حرکت آن را سامان دادیم و انجام گرفت.
به گفته قائم مقام عملیات بهرهبرداری متروی تهران تصریح کرد: شخصا در اتاق فرمان متروی تهران حاضر شدم و با توجه به انجام کار متخصصان امیدواریم به زودی نقص ایجاد شده برطرف شود. البته کار در سایر بخشها با قوت ادامه دارد و با کمی سرفاصله بیشتر کار انجام میشود. ازدحام جمعیتی که صبح ایجاد شده بود هم به مرور رفع شده و سرفاصله به حالت قبل باز خواهد گشت.
نظر شما