یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۰
۰ نفر

گروه حوادث: 7 دختربچه که ظرف چند هفته طعمه شکارچی دختران در ورامین شده بودند صبح دیروز برای شناسایی متهم در اداره آگاهی ورامین حضور یافتند.

آنها بعد از مواجهه حضوری با متهم، وی را به‌عنوان فردی که آنها را ربوده بود معرفی کردند و به تشریح روز حادثه پرداختند. دست‌های دخترک می‌لرزید، پیراهن پدرش را محکم گرفته بود و جیغ می‌کشید بابا می‌ترسم، می‌ترسم، این همان مردی است که مرا دزدید.

اشک تمام چهره معصومش را گرفته بود و از شدت ترس می‌لرزید. کمی بعد وقتی آرام‌تر شد ماجرای ربوده‌شدنش را برای افسر پرونده شرح داد:  ساعت 9 صبح بود، مادرم از من خواست که برای خرید به سوپرمارکتی روبه‌روی خانه‌‌مان بروم و مایع ظرفشویی بخرم.

همین‌که از خانه خارج شدم این مرد در حالی‌که اطرافش را نگاه می‌کرد به طرفم آمد و از من نشانی‌ای را پرسید. من که نشانی را بلد نبودم از او خواستم تا از مغازه‌دار سؤال کند اما او از من خواست تا سر کوچه با وی بروم و به او کمک کنم تا نشانی‌اش را پیدا کند.

من که احساس بدی داشتم حاضر به انجام این کار نشدم اما او محکم دست مرا گرفت و با چاقویی که از داخل جیبش درآورد تهدیدم کرد و خواست ساکت باشم. او به زور مرا به یک چهار‌‌دیواری متروکه در اطراف چهارراه اسفند آباد برد و مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد هم چاقویش را زیر گلویم گذاشت و گفت که سر جایم بمانم و حرکت نکنم.

همان لحظه بود که از آنجا بیرون رفت و ناپدید شد. من از دریچه‌ای که روی دیوار وجود داشت و مرد جوان مرا از آنجا به داخل چهار‌دیواری آورده بود سعی کردم خارج شوم، چون می‌ترسیدم که آن مرد بازهم سر برسد و مرا اذیت کند. همان لحظه زنی را دیدم که در حال عبور از خیابان بود. با داد و فریاد از او کمک خواستم و این زن مرا از داخل سوراخ بیرون کشید. بعد از اینکه ماجرا را شنید مرا به مسجد برد و مسئول مسجد هم ماجرا را به پلیس خبر داد.

دختربچه 8 ساله بعد از گفتن این جملات، افسر پرونده را به همان خانه مخروبه‌‌ای برد که مرد شیطان‌صفت او را به زور به آنجا برده بود. تکه زمینی متروکه که دور آن را دیوار کشیده بودند و دریچه‌ای روی دیوار کنار در سبز رنگ بزرگ آن به چشم می‌خورد.  دختر بچه که از ماشین پلیس پیاده شد به طرف دیوار دوید و با نشان دادن دریچه روی آن به ماموران گفت متهم او را از همین مکان به داخل محوطه حصار کشیده برده است.

این محل همان جایی بود که متهم 4 نفر دیگر از طعمه‌هایش را به آنجا برده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود.  به گفته قاضی عباس کوهپایه، بازپرس شعبه 2 دادسرای ورامین، متهم در 4 مورد بعد از ربودن طعمه‌هایش آنها را با کشاندن به این چهاردیواری مورد آزار و اذیت قرار داده است اما4 نفر از طعمه‌هایش در حالی که با ضربه چاقوی او مجروح شده بودند، با مقاومت در برابر او توانسته بودند از چنگش فرار کنند.

وی در گفت‌وگو با همشهری ادامه داد: متهم که امیر نام دارد تا‌کنون به ربودن یک زن و 7 دختربچه اعتراف کرده اما فرضیه اینکه وی مرتکب قتل شده باشد یا نه، تحت بررسی است.  وی افزود: کشف 2 جسد سوخته در چهاردیواری متروکه که توسط برخی رسانه‌ها به چاپ رسید صحت ندارد و این 2 جسد سوخته در کمربندی تهران کشف شده بود نه در چهاردیواری متروکه. 

بازپرس پرونده درخصوص اعترافات متهم بیان داشت: وی مدعی است زمانی دست به ارتکاب این جرایم زده که قبل از آن قرص روانگردان مصرف کرده بود.  وی افزود: امیر بعد از دستگیری در تمام مراحل تحقیق و بازجویی از انجام اعمال مجرمانه خود ابراز پشیمانی کرده و مدعی است که از حال خوبی در زمان وقوع جرم‌ها برخوردار نبوده است.

بازپرس کوهپایه تصریح کرد: در جریان مواجهه حضوری قربانیان و متهم، همه آنها امیر را به‌عنوان فردی که به آنها حمله کرده بود معرفی کردند و گفتند که او همه این کارها را در روز روشن در محل‌های خلوت انجام داده است.

بر پایه این گزارش، مرد تبهکار که جوانی با چشمان روشن و موهایی جوگندمی است با شکایت یک زن در 21 بهمن 87 تحت تعقیب قرار گرفت اما از آنجایی که در آن زمان ارتکاب جرایمش را متوقف کرده بود پلیس نتوانست به نتیجه مطلوبی دست یابد.

تا اینکه این پسر 25 ساله مجددا فعالیت مجرمانه خود را از اوایل شهریور امسال آغاز کرد و در این مدت به 7 دختربچه 8 تا 16 ساله حمله کرد تا آنها را طعمه هوس‌های شیطانی خود قرار دهد. با شکایت این قربانیان، جست‌وجو برای دستگیری امیر ادامه پیدا کرد تا اینکه مدتی بعد زمانی که به یک آرایشگاه رفته بود تا تغییر قیافه دهد، توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

کد خبر 92000

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز