چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۸ - ۱۹:۰۶
۰ نفر

کالیفرنیا: زنی که در یک مراسم خیریه شرکت کرده بود از اسکناس‌های سرقت شده برای کمک استفاده کرد.

این زن میانسال بدون اینکه پولی همراه خود داشته باشد وارد این مراسم شد و در میان سخنرانی یکی از مقامات متوجه شد که باید هر نفر مقداری پول به این موسسه خیریه به عنوان کمک اهدا کند.

او که نمی‌خواست به علت نداشتن پول از سوی دیگران مورد تمسخر قرار گیرد در یک فرصت مناسب از کیف پول زنی که کنارش نشسته بود، چند اسکناس 100 دلاری سرقت کرد و آنها را در صندوق انداخت. هرچند زن مالباخته متوجه این سرقت نشد اما این اتفاق از دید دوربین‌های مخفی پنهان نماند و نگهبان پس از مشاهده فیلم این سرقت، زن سارق را دستگیر کرد.

پایان تلخ آموزش رانندگی

مونترال: گویا هنوز هم عده‌ای از والدین ترجیح می‌دهند پیش از فرستادن فرزندانشان به کلاس‌های تعلیم رانندگی آنها را شخصا آموزش دهند تا در کلاس از بقیه دانش‌آموزان بهتر رانندگی کرده و زودتر گواهینامه‌شان را دریافت کنند.

برای مثال زن جوانی که قصد داشت به پسرش رانندگی آموزش دهد نه تنها خودرو‌اش را برای مدتی طولانی روانه تعمیرگاه کرد، بلکه گواهینامه خودش را هم از دست داد و باید جریمه سنگینی هم بپردازد. این زن در یکی از خیابان‌های خلوت از فرزندش خواست پشت فرمان بنشیند و آرام حرکت کند.

اما پسر نوجوان در یکی از پیچ‌ها، کنترل خودرو را از دست داد و به جای اینکه ترمز کند، پایش را بیشتر روی پدال گاز فشار داد. به این ترتیب خودرو با سرعت زیادی به سمت یک خانه ویلایی حرکت کرد و پس از برخورد با حصار‌ها وارد اتاق نشیمن شد. به این ترتیب این زن باید هم خسارت خانه ویلایی را بپردازد و هم به زندان برود.

بحران دستمال کاغذی در مدارس

دوبلین: از این پس والدین دانش‌آموزان باید برای فرزندان خود دستمال کاغذی هم خریداری کنند. به گفته مقامات تامین دستمال کاغذی یکی از مشکلاتی است که خرج زیادی روی دست مدارس می‌‌گذارد و به همین دلیل تصمیم گرفته شده که خرید دستمال کاغذی به والدین دانش‌آموزان محول شود.

این اواخر ناهار دانش‌آموزان هم از فهرست وظایف مدرسه حذف شده است. البته باید گفت که در مقابل دولت پذیرفته که هزینه کتاب و رایانه مورد نیاز دانش‌آموزان را تامین کند.

مقامات می‌گویند با توجه به اینکه دولت به خرید کتاب و رایانه برای دانش‌آموزان کمک می‌‌کند، خرید دستمال کاغذی توسط والدین موضوع چندان مهمی به شمار نمی‌رود. جالب است که والدین ‌دانش‌آموزان هم از این طرح استقبال کرده‌اند و در اغلب مدارس دانش‌آموزان از دستمال کاغذی شخصی استفاده می‌کنند. 

درخواست عجیب  ازدواج

شیکاگو: مردی که می‌خواست درخواست ازدواج از نامزدش خیلی خاص باشد و با سایر درخواست‌های ازدواج تفاوت داشته باشد محل ویژه تبلیغ در یک ایستگاه اتوبوس را اجاره کرد.

به گفته وی این ایستگاه اتوبوس هر روز توسط نامزدش که می‌خواهد به محل کارش برسد مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته این مرد در آغاز از اینکه ایستگاه اتوبوس محل مناسبی برای پیشنهاد ازدواج نباشد دچار تردید بود اما پس از مدتی تصمیمش قطعی شد.

او با چاپ یک آگهی و چسباندن آن در محل ویژه تبلیغات درخواستش را با نامزدش مطرح کرد. او در این اعلامیه از نامزدش سؤال کرده بود که آیا به او افتخار همسری‌اش را خواهد داد.

گفتنی است که نامزد این مرد روز بعد این اعلامیه را مشاهده کرد و در همان زمان فریاد زد بله و به این ترتیب قرار جشن عروسی آنها برای هفته آینده گذاشته شد.

کد خبر 92315

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز