شنبه ۲ آبان ۱۳۸۸ - ۰۷:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: دیدارهای هفتۀ سوم لیگ فوتبال اروپا، شامگاه پنجشنبه ۲۲ اکتبر (30 مهر)، در 12 گروه انجام شد.

 روز پنجشنبه (30 مهر) در شهرهای مختلف اروپا، رقابت‌های لیگ اروپا از مرحله سوم آن پیگیری شد و این نتایج به دست آمد:

در گروه A تیم تیمیسوآرا از رومانی به تساوی بدون گل در مقابل اندرلشت بلژیک رسید و آژاکس آمستردام هلند 2 بر 1 از سد دینامو زاگرب از کرواسی گذشت.

در گروه B والنسیا از اسپانیا در مقابل اسلاویا پراگ جمهوری چک 1 بر 1 مساوی کرد و لیل فرانسه با سه گل بر جنوا از ایتالیا غلبه کرد.

در گروه C سلتیک گلاسکو از اسکاتلند با یک گل مغلوب هامبورگ از آلمان شد و هاپوئل تل‌آویو از اسرائیل 5 بر 1 بر راپیدوین اتریش چیره شد.

در گروه‌ D  ونتسپیلس از لتونی 1 بر 2 به اسپورتینگ لیسبون پرتغال باخت و هرتابرلین آلمان با یک گل از هرنفن هلند شکست خورد.

در گروه E فولهام انگلیس و آ.اس. رم ایتالیا به تساوی 1 بر 1 دست یافتند و زسکا صوفیه از بلغارستان با دو گل، نتیجه را به بازل سوئیس واگذار کرد.

در گروه F گالاتاسرای استانبول ترکیه با نتیجه پرگل 4 بر 1 دینامو بخارست رومانی را برد و پاناتینایکوس آتن یونان با یک گل اشتورم گراتس اتریش را از پیش رو برداشت.

در گروه G لاتزیو رم ایتالیا 2 بر 1 بر ویارئال اسپانیا،‌و سالزبورگ اتریش 1 بر 0 بر لفسکی صوفیه از بلغارستان پیروز شدند.

در گروه H استه‌آوا بخارست رومانی با یک گل به فنرباغچه استانبول ترکیه باخت و شریف تیراسپول مولداوی با دو گل از سد توئنت انشد هلند گذشت.

در گروه I بنفیکا لیسبون از پرتغال با پنج گل اورتون انگلیس را درهم کوبید و بوریسوف از بلاروس 2 بر 1 بر آ.ا. آتن یونان غلبه کرد.

در گروه J اف.ث. بروژ بلژیک با دو گل پارتیزان بلگراد صربستان را مغلوب کرد و شاختار دونتسک اوکراین با نتیجه جالب 4 بر 0 تولوز فرانسه را برد.

در گروه K آیندهوون هلند با یک گل از سد کوپنهاگن دانمارک گذشت و اسپارتا پراگ جمهوری چک با دو گل کلوژ رومانی را شکست داد.

در گروه L آستریاوین اتریش و وردربرمن آلمان به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند و آتلتیک بیلبائو از اسپانیا 2 بر 1 بر ناسیونال فونچال پرتغال پیروز شد.

صحنه‌ای از دیدار وردربرمن و آستریاوین

کد خبر 93513

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز