همشهری آنلاین: مصاف پرسپولیس و استیل آذین با برتری پرسپولیسی‌ها شروع شد اما در نهایت با ابتکار علی کریمی، استیل آذین پیروز این میدان بود

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر، استیل آذین توانست روی دو حرکت ابتکاری علی کریمی با نتیجه 2 بر یک از سد پرسپولیس بگذرد.

گل اول این بازی را هوار ملا محمد روی یک ضربه کاشته در نیمه اول به ثمر برساند. چند دقیقه بعد از این گل روی پاس زیبای هوار محمد و تکمیل این پاس توسط کریم باقی،هادی نوروزی می‌توانست گل دوم تیم‌اش را به ثمر برساند که وی دروزاه خالی را بد نشانه رفت.
در این نیمه بازی با طراوت بود و خشونتی نداشت. تا اینکه در دقیقه 30 روی پاس هوشمندانه علی کریمی، این غلامی بود که گل تساوی را به ثمر رساند.

نیمه دوم نیز دو تیم پابه پای هم حرکت می‌کردند اما ضد حمله‌های کم تعداد استیل‌آذین خطر سازتر بود.

وقتی عقربه‌های ساعت به زمان 91 رسید بار دیگر علی کریمی در یک حرکت خلاقانه توپ را به گونه‌ای به دروازه ..... فرستاد که یاد‌آور اشتباه پیشین این دروازه‌بان در جاگیری بود. این توپ بعد از برخورد به تیر دروازه در یک قدمی خط گل به چاوشی رسید تا گل برتری تیم‌اش را به ثمر رساند.

در این بازی علی کریمی یک بار از شدت عصبانیت بر سر مرادی، داور بازی فریاد کشید که حاصل آن کارت زرد بود.

در دقیقه 97 نیز داور ظاهرا به اشتباه خطای هند کریمی را گرفت که این اعلام نیز با واکنش تند کاپیتان استیل آذین مواجه شد که حاصل آن کارت قرمز و  اخراج او بود. این حادثه برای لحظات کوتاهی منجر به تنش میان بازیکنان دو تیم نیز شد که شیث رضایی در قالب یک بازیکن خونسرد سعی موثری در برقراری آرامش داشت.

به این ترتیب پرسپولیس بعد از چهار بازی خوب، دومین باخت خود را تجربه کرد.

کد خبر 94125

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز