همشهری آنلاین: باشگاه هوفن‌هایم که در فصل گذشته به صف دسته‌اولی‌ها پیوسته بود، برنده بزرگ هفته یازدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال آلمان، بوندس‌لیگا محسوب می‌شود. این تیم موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان خود، اس ث فرایبورگ بگذرد.

عصر یکشنبه (۱ نوامبر) دو دیدار باقیمانده‌ لیگ دسته اول فوتبال آلمان، بوندس‌لیگا برگزار شد. در نخستین دیدار، تیم فرایبورگ در حضور ۲۴ هزار تماشاگر، میزبان تیم هوفن‌هایم بود که تا کنون در رقابت‌های بوندس‌لیگا خوش درخشیده است.

شاگردان رالف رانگنیک، سکان‌دار کشتی هوفن‌هایم که یکی از مربیان نوآور آلمان محسوب می‌شود، در همان نیمه‌ اول چندین بار فرصت باز کردن دروازه تیم میزبان را داشتند، اما در نهایت توانستند تنها یک بار توپ را به تور دروازه‌ فرایبورگ بچسبانند. تک‌گل هوفن‌هایم در این دیدار را مایکوسوئل در دقیقه ۳۹ به ثمر رساند.

بازیکنان فرایبورگ اگر چه در نیمه‌ دوم در تلاش برای به ثمر رساندن گل تساوی بودند، اما نتوانستند دروازه‌ هوفن‌هایم را بطور جدی به خطر بیاندازند.

هوفن‌هایم با نخستین پیروزی در زمین حریف و کسب سه امتیاز مهم، توانسته ‌است حتی از تیم بایرن مونیخ نیز پیشی بگیرد و خود را به رده‌ پنجم جدول برساند. درخور توجه آن که هوفن‌هایم تنها ۳ امتیاز با تیم لورکوزن، صدرنشین بوندس‌لیگا فاصله دارد.

به گزارش دویچه‌وله، در دومین دیدار عصر یکشنبه، تیم‌های اینتراخت فرانکفورت و بوخوم رویاروی هم قرار گرفتند. این نخستین بازی بوخوم با سرمربی‌گری هایکو هرلیش، ملی‌پوش سابق آلمان بود. در این دیدار که در حضور ۳۲ هزار تماشاگر در ورزشگاه فرانکفورت برگزار شد، تیم میزبان ۲ بر 1 پیروز شد.

کایو در دقیقه ۱۴ توپ را در پی ضربه‌ای آزاد به تور دروازه‌ بوخوم چسباند و فرانکفورت را یک بر صفر جلو انداخت. بازیکنان بوخوم برای جبران گل، فشارهای خود را افزایش دادند و توانستند یکی از حملات خود را به نتیجه برسانند. در دقیقه‌ ۲۵ بازی، سانتر اپاله، بازیکن بوخوم، پس از اصابت به زانوی فرانس، مدافع فرانکفورت، وارد دروازه شد. نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

فرانکفورتی‌ها نیمه دوم را با انرژی شروع کردند و فرانس در دقیقه ۵۳ توانست خطای خود در نیمه نخست را جبران کند و با زدن گل دوم، سه امتیاز مهم برای فرانکفورت به ارمغان آورد. ناگفته نماند که به ویژه در نیمه دوم، بازی میان دو تیم، رنگ خشونت به خود گرفت و داور در طول بازی ۸ کارت زرد و یک کارت زرد/قرمز به بازیکنان دو تیم نشان داد.

در حالی که فرانکفورت با ۱۶ امتیاز جای خود را در رده‌ نهم جدول تثبیت کرده، بوخوم با داشتن تنها ۸ امتیاز از ۱۱ بازی، دور از انتظار ظاهر شده و با توجه به جای گرفتن در رده‌ هفدهم جدول، دورانی بحرانی را می‌گذراند.

کد خبر 94220

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز