شنبه ۲۳ آبان ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه استیل آذین با تائید جذب نیکبخت گفت که تکلیف علی کریمی 24 آبان مشخص می‌شود.

امیر مهریزی در گفتگو با مهر، ضمن بیان این مطلب در مورد آخرین وضعیت نیکبخت برای حضور در لیگ برتر گفت: طبق اعلام پیشین آقای عزیزمحمدی رئیس سازمان لیگ برتر، قرار بود نیکبخت واحدی از نیم فصل دوم لیگ در مسابقات به میدان برود و بنده هم فکر نمی‌کنم مشکلی در این خصوص وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه نیکبخت در نیم فصل دوم می تواند کمک زیادی به تیم فوتبال استیل آذین کند، اظهار داشت: نیکبخت بازیکن با تجریه‌ای است و قطعا دوری 6 ماهه وی از مسابقات تاثیری چندانی روی عملکردش نداشته است. همانطور که کاویانپور پس از 2 سال دوری از مسابقات، در این فصل عملکرد خوبی داشته است، نیکبخت هم می‌تواند به ما کمک زیادی کند.

مدیرعامل باشگاه استیل آذین در مورد وضعیت نهایی علی کریمی تاکید کرد: در نشست فردای(یکشنبه) هیئت مدیره باشگاه در خصوص کریمی تصمیم نهایی اتخاذ و پس از پایان آن جلسه، بیانیه خود را در مورد این بازیکن ارزشمند صادر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه درحال حاضر بحث ماندن یا جدایی کریمی از استیل آذین 50-50 است، خاطرنشان کرد: گرچه بنده می‌خواهم کریمی در استیل آذین بماند زیرا این بازیکن در نیم فصل نخست خدمات ارزنده به تیم داشت اما همه کاره در این خصوص هیئت مدیره است و در نشست فردا تصمیم نهایی در مورد ادامه همکاری یا جدایی وی از باشگاه اتخاذ خواهد شد.

مهریزی با اشاره به اینکه در صورتیکه استیلی قصد به خدمت گرفتن بازیکن دیگری را داشته باشد، آن را جذب خواهیم کرد، در پایان گفت: هدف ما این است که در نیم فصل دوم جایگاه بهتری را در جدول کسب کنیم که البته با همت کادر فنی و تلاش و غیرت بازیکنان که در نیم فصل نخست شاهد آن بودیم، رسیدن به چنین موفقیتی دور از دسترس نخواهد بود.

کد خبر 95182

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز