همشهری آنلاین: تیم ملی کاراته جوانان ایران در ادامه ششمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جوانان و امید جهان در مغرب به سه نشان نقره دست یافت.

به گزارش واحد مرکزی خبر؛ سجاد گنج زاده در وزن 76+ کیلوگرم با غلبه بر نمایندگانی از مصر، انگلیس، فرانسه و مونته‌نگرو به فینال رسید و در این مرحله 5 به 2 مغلوب امانو از ایتالیا شد و نقره گرفت.

شاهین جعفری هم در وزن 57- کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، کاراته‌کاهایی از اسپانیا، مغرب و ترکیه را شکست داد و دربازی پایانی 7 بر 0 از نماینده مصر شکست خورد و دومین مدال نقره ایران در کومیته ( مبارزه ) را به دست آورد.

همچنین ابوالفضل شهجردی در بخش کاتای انفرادی ابتدا با نتیجه 5 بر 0 از سد نماینده فلسطین گذشت.

وی در ادامه با همین نتیجه حریفی از الجزایر را شکست داد تا در دور سوم با تاهارا از ژاپن رو به رو شود. درحالی که تصور می‌شد نماینده ایران مقابل ژاپن شکست بخورد؛ اما با شایستگی و با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.

شهجردی در دور چهارم نماینده فرانسه را 5 بر 0 مغلوب کرد و در رقابت با حریفی از مصر با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید و راهی فینال شد. او در این مرحله 3 بر 2 مقابل نماینده ونزوئلا باخت و دوم شد.

در وزن 52- کیلوگرم میعاد یاری در دور نخست حریفی از فنلاند را 9 بر 1 از پیش رو برداشت. وی دور دوم به مصاف نماینده کرواسی رفت و 5 بر 1 به پیروزی رسید. یاری در مبارزه بعدی خود، نماینده بوسنی را  3 بر 2 از پیش رو برداشت؛ ولی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل نماینده فرانسه یک بر صفر شکست خورد و حذف شد.

پیش از این هم کاراته‌کاهای ایران صاحب سه مدال طلای این پیکارها شده‌اند.

کد خبر 95226

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز