مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۸۸ - ۰۹:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: ثبت نام مجوز آرم‌های طرح ترافیک سال 89 از آذرماه آغاز می‌شود.

مهندس تشکری هاشمی در گفت‌وگو با سما با بیان این مطلب افزود: تا پایان امسال تمام ورودی‌های محدوده طرح ترافیک به دوربین‌های ثبت تخلفات مجهز می‌شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار داشت: ثبت نام مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک در سال 89، از آذرماه آغاز خواهد شد و تلاش می‌کنیم که ثبت نام‌ها تا پایان دی ماه تکمیل و به اتمام برسد.

وی تصریح کرد: براین اساس امیدواریم در طول بهمن و اسفندماه و پیش از پایان سال مراحل واگذاری آرم‌ها انجام شود و با آغاز سال جدید تنها مجوزهای سال 89 معتبر باشند.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: همچنین تلاش می‌شود مراحل ثبت نام آرم‌های طرح ترافیک در آذرماه برای افراد واجد شرایط حقیقی و حقوقی و نهادها و سازمان‌هایی که دارای سهمیه هستند آغاز شود تا طبق برنامه ریزی مشخص در یک فرصت منطقی ثبت نام همه گروه‌ها به اتمام برسد و آرم‌های جدید به موقع تحویل داده شوند و دیگر نیاز به تمدید مهلت اعتبار آرم‌های قدیمی نباشد.

تشکری هاشمی خاطرنشان کرد: امسال نیز بنا نداریم تعداد مجوزهای ورود به محدوده طرح ترافیک را افزایش دهیم و مانند سال گذشته 90 هزار آرم طرح ترافیک بین واجدین شرایط و نهادها و سازمان‌هایی که دارای سهمیه مشخص هستند توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نرخ پیشنهادی مجوزهای ورود به محدوده طرح ترافیک سال 89 به مراجع ذی ربط برای سیر مراحل تصویب ارایه خواهد شد، گفت: آرم طرح ترافیک از موضوعاتی است که باید برای برخی از گروه‌ها مشمول تعرفه‌های حمایتی شود اما گروه‌های دیگر برای ورود به محدوده طرح باید هزینه‌ای متناسب را به طور کامل پرداخت کنند.

معاون حمل ونقل و ترفیک شهرداری تهران تصریح کرد: همچنین در تلاشیم تا پایان سال با تجهیز تمام ورودی‌های محدوده طرح ترافیک به دوربین‌های ثبت تخلفات زمینه نظارت دقیقتر بر این محدوده را با تجهیزات هوشمند فراهم سازیم و امیدواریم با این روش بتوانیم از ورود غیر مجاز تعداد زیادی خودرو که همه روزه بدون داشتن مجوز به محدوده طرح وارد می‌شوند جلوگیری کنیم.

وی افزود: با نصب دوربین‌های ثبت تخلفات در ورودی و خروجی های محدوده طرح، تمام خودروهایی که بدون مجوز وارد محدوده طرح شوند شناسایی می‌شوند و اعمال قانون در مورد آن‌ها صورت خواهد گرفت.

کد خبر 95341

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز