سه‌شنبه ۱ دی ۱۳۸۸ - ۰۶:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس جمهور در چهارمین گام از سومین سفر استانی خود وارد شیراز شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، نماینده ولی فقیه در فـارس و امـام جمعه شیراز ، استانـدار و جمعی از نمایندگان مردم استان مجلس و مسئولان استان از آقای احمدی نژاد در فرودگاه شهید دستغیب شیراز استقبال کردند.

رئیس جمهور پس از حضور در مـراسم استقبال مردمی به ورزشگـاه حافظیه می‌رود تا در اجتماع مردم استان فارس سخنرانی کند.

شرکت در کارگروه فرهنگ و هنر، دیدار باخانواده معظم شهدا و ایثارگران، طلاب و روحانیون و حضور در شورای اداری استان، شرکت در جلسه هیات دولت ، دیدار مردمی در استانداری ، و گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم در شبکه استانی از برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس است.

در این سفر همچنین وزرا و معاونان رئیس جمهور با حضور در شهرستان‌های استان فارس ضمن بررسی روند اجرای مصوبات دور اول و دوم سفر رئیس جمهور به استـان، در جلسات شورای اداری شهرستان‌ها شرکت می‌کنند.

سفر اول رئیس جمهور بـه استان فارس که 31 فروردین 86 انجام شـد 299 مصوبه داشت کـه تاکنون 128مصوبه به اتمام رسیده ، 159 مصوبه در دست اقدام است و 12 مصوبه بـاقی مانده در حال پیگیری است.

در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان فارس نیز که 8 اردیبهشت 88 صورت گـرفت 326 مصوبه برای تسریع پیشرفت استان به تصویب هیات دولت رسید.

از این مصوبات تاکنون 9 مصوبه به اتمام رسیده ، 56 مصوبه در دست اقدام است، 52 مصوبه اقدام نشده و 209 مصوبه در حال پیگیری است.

کد خبر 97898

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز