استاندارد جایگاه‌های متوسط سی‌ان‌جی در مجمع شرکت ملی گاز ایران تصویب شده است.

به گزارش خبرنگار ما، پس از ارائه تجهیزات سوخت‌گیری گاز مایع خودرو در ابعاد کوچک که امکان نصب در مراکز با جمعیت بالا را دارد این مسئله به‌دلیل فقدان استاندارد‌های لازم متوقف شد.

اما به گفته یک مقام شرکت ملی‌گاز در حال حاضر این تجهیزات براساس استانداردها تدوین و تصویب شده و به زودی نصب تجهیزات سوخت‌گیری محدود برای خودروها  آغاز می‌شود.

به گفته این مقام در‌حال حاضر چارچوب‌های نصب و راه‌اندازی اینگونه جایگاه‌ها نهایی شده است و انتظار می‌رود که نصب این تجهیزات براساس این معیارها در مراکزی که متقاضی هستند، آغاز شود.  این مسئله از سوی مصطفی علوی مدیرعامل شرکت گاز خودرو اعلام شده است.  وی به مهر گفت: مجوز نصب جایگاه‌های سی‌ان‌جی خانگی در مجتمع های مسکونی صادر شده است.

علوی با اشاره به اخذ مجوز برای نصب و راه‌اندازی جایگاه‌های سی‌ان‌جی خانگی در مجتمع های مسکونی از مجمع شرکت ملی گاز ایران، گفت: از این رو به زودی نصب این جایگاه‌ها در مجتمع های مسکونی دارای یکهزار و 500 خانوار آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت گاز خودرو با اشاره به استقبال مردم برای نصب جایگاه‌های خانگی سی‌ان‌جی تصریح کرد:  در حال حاضر بسیاری از مؤسسات و سازمان‌ها در حال پیگیری برای نصب و راه‌اندازی جایگاه‌های سی‌ان‌جی خانگی هستند.

وی همچنین تاکید کرد تا پایان اسفندماه امسال 50 جایگاه جدید سی‌ان‌جی عمومی در استان تهران راه‌اندازی می شود.

کد خبر 98154

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز