همشهری آنلاین: کفاشیان از درآمد 10میلیارد تومانی با راه‌اندازی سیستم فروش بلیت الکترونیکی خبرداد.

 رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر، درباره تأسیس شرکت فروش بلیت گفت: این شرکت براساس تصمیم هیات رئیسه فدراسیون با هدف راه‌اندازی سیستم فروش بلیت الکترونیکی تأسیس شده است.

علی‌ کفاشیان با بیان اینکه همه عواید این شرکت جذب فدراسیون فوتبال می‌شود اضافه کرد: این شرکت مسئولیت عملیاتی کردن سیستم بلیت الکترونیکی را برعهده دارد.

وی اظهار داشت: همه اعضای هیات مدیره این شرکت (عزیز محمدی، نبی، درخشان، عماد و کفاشیان) عضو فدراسیون هستند و هیچ حقوقی برای حضور در این شرکت نمی‌گیرند.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه درآمد بلیت فروشی در سال 80 معادل130 میلیون تومان بوده است افزود: با نظارت‌های بیشتر در چند سال اخیر درآمد حاصل از بلیت فروشی با رشد 20 درصدی به 2 میلیاردو 200 میلیون تومان رسیده است.

کفاشیان تصریح کرد: با راه اندازی سیستم فروش بلیت الکترونیکی، دقت و نظارت بر فروش بلیت افزایش می‌یابد و درآمد حاصل از این کار به 8 تا 10 میلیارد تومان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح سهم باشگاه‌ها نیز به طور کامل پرداخت می‌شود گفت:سازمان تربیت بدنی، ورزشگاه‌ها،باشگاه‌ها، سازمان لیگ، هیئت فوتبال و فدراسیون با توجه به سهم خواهی از محل فروش بلیت خواهان متولی گری در این بخش هستند اما این موضوع تنها به فدراسیون فوتبال مربوط می‌شود که برای تحقق این امر سیستم فروش بلیت الکترونیکی را طراحی کردیم.

کد خبر 98813

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز