محمدرضا منصوریان: دو نماینده اعزامی کشتی فرنگی ایران به روسیه در اولین روز رقابت های بین المللی جام پادوبنی در این کشور در مقابله با حریفان خود با شکست روبه رو شدند.

رضا زیدوند کشتی گیر 96 کیلویی تیم ما بعد از آن که در دور نخست توماس براول از استونی را شکست داد در دور دوم نیز مقابل لیدبرگ از سوئد به برتری رسید، اما در دور سوم به حریف روسی خود باخت و به گروه بازنده ها رفت.

دیگر نماینده ما در این وزن مسعود هاشم زاده بود که درپی پیروزی مقابل گئورگی میکایا از روسیه در کشتی دوم خود مقابل آسیم بیکوف از قزاقستان شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد. حذف هاشم زاده به این دلیل بود که آسیم بیکوف خود در دور سوم شکست خورد.

برزگر: موجودیت کشتی ایران را شناسایی کردیم

با به پایان رسیدن دور اول پیکارهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در کرج منصور برزگر مدیر تیم های ملی گفت: با خاتمه این مسابقات موجودیت کشتی ایران مشخص شد و به جز نفراتی که از دل این مبارزه ها برای حضور در مرحله نهایی انتخاب تیم ملی برگزیده شده اند کمیته فنی حتما جلسه ای خواهد داشت تا وضعیت کشتی گیران شاخص یا شایسته ای که به هر دلیل نتیجه مطلوب نگرفته اند را بررسی کند. وی افزود: شاید جواز حضور در مرحله نهایی نیز به آنها داده شود.

کد خبر 994

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز