همشهری آنلاین: هنرمندی بریتانیایی برای خلق آثار هنری جدیدش صدها آی‌فون، آی‌پد و آی‌پاد را با چکش له کرده، به آنها شلیک کرده و یا آنها را روی ریل قطار گذاشته است!

 

 

وی سپس از لاشه این ابزار، که بر اساس گزارش‌های متعدد بسیاری از افراد حاضرند برای خریداری یکی از آنها کلیه خود را به فروش برسانند، برای سرهم کردن مجسمه‌هایی انتزاعی استفاده کرد.

میشل تومپرت از این لاشه‌های محصولات اپل و مجسمه‌هایی که از قطعات له شده این ابزار ساخته، عکس‌هایی با وضوح تصویری بالا به ثبت رساند که امکان بزرگنمایی و مشاهده آسیب‌های وارد شده به قطعات با وضوح بالای تصویری وجود دارد.

شاید نتیجه کار تومپرت زیبا به نظر بیاید،‌اما برای افرادی که بر روی محصولات شرکت اپل تعصب دارند،‌دیدن این صحنه‌ها می‌تواند دردناک و تکان‌دهنده باشد. هر یک از محصولات به کار گرفته شده در این مجموعه هنری از عکس و اطلاعات مخصوص به خود شامل چگونگی تخریب برخوردار است.

وی برای ساخت این مجموعه با استفاده از یک تفنگ Hecker & Coch به یک آی‌فون شلیک کرد، چندین آی‌پاد نانو 8 گیگابایتی را در مسیر حرکت قطاری سریع‌السیر قرار داد تا محتویات درونی آنها از میان رنگ‌های شفاف بدنه بیرون بزنند و بر روی سطح سفید جلوه‌ای خاص پیدا کنند. وی همچنین 9 بار به یک مک‌بوک ایر شلیک کرده، و ماوس جادویی اپل را با استفاده از یک اره دستی تکه تکه کرده است.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۱