اجباری شدن ماسک برای برخی افراد فرصتی شده که بیش از پیش در دنیای مد خودی نشان دهند. در این مطلب تصاویری از یک مرد کنیایی را مشاهده می‌کنید که با ست‌های یکرنگش مورد توجه همگان قرار گرفته است.

به گزارش همشهری آنلاین، مردم در سرتاسر جهان از ماسک به عنوان یک وسیله برای حفاظت از خود و دیگران در برابر ویروس کرونا استفاده می‌کنند اما مردی در کنیا ماسک را به عنوان فرصتی در نظر گرفته برای کامل کردن تیپ خود.

با شیوع بیماری کووید۱۹ ماسک زدن در نایروبی پایتخت کنیا اجباری شده و جیمز ماینا موانگی که در دنیای مد فعالیت می‌کند آن را به فرصت تبدیل کرده است. موانگی ۱۶۰ لباس، بیش از ۲۰۰ جفت کفش و ۳۰۰ کلاه در رنگ‌های مختلف و متنوع دارد. لباس‌های او عمدتا با رنگ‌های مختلف اما یکدست است و به دلیل همین یکرنگی لباس‌هایش مورد توجه قرار گرفته است.

او می‌گوید در کودکی فقط یک پیراهن داشته و هر روز آن را می‌شسته و می‌پوشیده، مردم نیز به وی می‌خندیدند و او را مسخره می‌کردند. در آن زمان جیمز به خود قول داد که روزی ستاره خواهد شد.

این مرد هنگام پوشیدن لباس لوازم جانبی خود ازجمله قاب موبایل، انگشتر، خودکار و عینکش را نیز همرنگ لباس‌هایش انتخاب می‌کند.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مد و زيبایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاس IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    15 3
    ایگوانای مد بهترنیست!!!