چند روز پیش و درست روز اول مهر، فرهاد میری که کلاس ششم است و در مدرسه شفیعیان روستای ناظریه شهرستان مشهد درس می‌خواند، برای آب خوردن به حیاط مدرسه می‌رود که سگ به او حمله می‌کند و زخمی می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، سگ پس از فرار از مدرسه در مسیر به چند نفر دیگر از جمله دو کودک نیز حمله و آن‌ها را هم زخمی کرده و در نهایت توسط یکی از اهالی کشته می‌شود. 

فرهاد که همراه پدر و مادر خود برای تزریق واکسن هاری به چناران رفته بود، برمی‌گردند. پدر فرهاد از این موضوع گلایه دارد که برای تزریق واکسن باید از روستا به چناران یا مشهد بروند در حالی که احتمال حمله سگ در روستا بیشتر از شهر است. 

فرهاد در خصوص روز حادثه اظهار می‌کند: رفتم با دوستم در حیاط مدرسه آب بخورم، سگ پشت شیر آب نشسته بود، موقعی که داشتیم برمی‌گشتیم از پشت به من حمله کرد و دستم را گرفت. دوستم به معلمان گفت و آن‌ها آمدند، بعد از آمدن معلم‌ها سگ فرار کرد. الان پشت و دستم آسیب دیده است.

خانم دیگری که در روستا سوپرمارکت دارد و بعد از فرار سگ شاهد حمله آن به چند نفر از اهالی دیگر بود، عنوان می‌کند: سگ داخل مدرسه بعد از فرار به سمت مسجد که مراسم ختم در حال برگزاری بود رفته و به یک بچه ۳ ساله حمله کرده که حال کودک خوب نیست و در بیمارستان بستری است.

او ادامه می‌دهد: بعد از این، سگ به کوچه ما آمده و به خانمی که با سه فرزند خود در حال عبور بوده حمله کرده است. سگ گردن بچه را گرفته بود و تکان می‌داد که من چوب برداشتم و به سگ حمله کردم. مادر بچه برای نجات فرزند خود به سمت سگ رفت که سگ به آن خانم حمله کرد. سگ بعد از فرار داخل کوچه دیگری به یک مرد حمله کرد. در نهایت یکی از همسایه‌ها سگ را با چوب کشت.

یکی دیگر از اهالی محله می‌گوید: روزی که سگ حمله کرد درِ خانه اعضای شورا را زدیم اما کسی نیامد ببیند چه اتفاقی افتاده است. جلوی درِ شورا را نگاه کنید و با درِ خانه اهالی روستا مقایسه کنید.

رضا ناظری، دهیار روستای ناظریه نیز عنوان می‌کند: از عید به بعد دو مرحله سگ‌ها را جمع‌آوری کردند که یک بار ۳۰ سگ و بار دیگر ۴۰ سگ جمع‌آوری شده است. الان که این اتفاق رخ داده دوباره تماس گرفتم و قرار شد که برای جمع‌آوری اقدام کنند.

وی اضافه می‌کند: باغداران برای سگ‌ها غذا می‌ریزند و این موجب شده که زاد و ولد کنند. هر سگ ۸ تا ۱۰ توله به دنیا می‌آورد که قبلا نهایت دو توله بزرگ می‌شدند اما الان که غذا می‌دهند اکثر آن‌ها بزرگ می‌شوند. برای بار اول است این اتفاق می‌افتد، سال‌هاست که این موضوع رخ نداده است. نمونه را برای تست هاری فرستادند اما هنوز تایید نشده که هار بوده یا نه.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    3 1
    خوبه بی عرضگی شهرداری ها را خود روزنامه وابسته به شهرداری بیان میکند شهرداری که عرضه جمع کردن سگ ولگرد را نداشته باشد چرا شهردار شود