گروه اقتصادی: مرکز آمار زمان‌بندی مرحله جدید جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی خانوارهای جامانده از سال 1387 را اعلام کرد

به گزارش مرکز آمار مرحله جدید جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی خانوارهای جا مانده از سال 1387 از بیستم اردیبهشت 89 تا دهم خرداد اجرا می‌شود.  در این مرحله خانوارهایی که در سال 1387 موفق به ثبت‌نام نشده‌اند،

می‌توانند درصورت تمایل براساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده زیر با توجه به آخرین رقم سمت راست شماره ملی سرپرست خانوار و با ورود به وب‌گاه طرح جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی خانوار به آدرس yaraneh.amar.org.ir نسبت به پر کردن فرم خانوار خود اقدام کنند.

براساس اعلام مرکز آمار خانوارهایی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند ولی به دلایلی مانند ازدواج، تولد، فوت، طلاق، تغییرات درآمد و دارایی اعضای خانوار، نیازمند اصلاح اطلاعات خود هستند، در این مرحله نباید به وب‌گاه مراجعه کنند. زمان و نحوه مراجعه این عده، طی اطلاعیه‌های رسمی بعدی، اعلام خواهد شد.

لازم به یادآوری است که فرم پیش‌نویس طرح از طریق وب‌گاه قابل دریافت است. رئیس مرکز آمار دیروز در یک نشست خبری پیش‌بینی کرد 700 هزار تا یک‌میلیون نفر در این دور فرم اطلاعات اقتصادی خانوار را تکمیل کنند.

عادل آذر گفت: افرادی که می‌خواهند به تازگی فرم اطلاعات اقتصادی خود را تکمیل کنند باید حتما از روش الکترونیکی استفاده کنند ولی برای ثبت اطلاعات درست 2 میلیون فرم پیش‌نویس در سراسر کشور توزیع خواهد شد. رئیس مرکز آمار ایران آخرین تعداد جمعیت کشور را بیش از 74 میلیون نفر اعلام کرد و با بیان نرخ رشد 64/1 درصدی سال گذشته، بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود نرخ رشد جمعیت کشور در همین عدد ثابت مانده باشد.

کد خبر 106478

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز