همشهری آنلاین: مرکز آمار ایران اعلام کرد: آن دسته از هموطنانی که تاکنون موفق به ارسال اطلاعات اقتصادی خود به سامانه اینترنتی مرکز آمار نشدند تا ساعت 24 دوازدهم خرداد فرصت ارسال اطلاعات دارند.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، مرکز آمار ایران افزود: تا 12خرداد؛ خانوارها بدون در نظر داشتن شماره ملی می‌توانند اطلاعات اقتصادی خود را صرفا به صورت اینترنتی به سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارهای مرکز آمار ارسال کنند.

مرکز آمار ایران توصیه کرد، شهروندان جامانده ( از سال 87) ابتدا اطلاعات اقتصادی خودشان را در فرم‌های پیش نویس که به صورت رایگان از طریق دفاتر پستی و دفاتر فناوری ارتباطات (ict) روستایی و نیز پایگاه های استانی و شهرستانی مرکز آمار ارائه می‌شود و امکان پرینت فرم ازسامانه مرکز آمار نیز فراهم است، پرکنند و سپس از طریق پایگاه اینترنتی مرکز آمار ایران ارسال کنند.

مرکز آمار تاکید کرد: ورود به پایگاه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارها از برخی سازمان‌ها و دستگاه‌هایی که اینترنت آنها خارج از شبکه ملی است، امکان پذیر نیست.

این مرکز افزود: از طریق اینترنت منازل، دفاتر خدمات مخابراتی و کافی نت‌ها امکان ارسال اطلاعات اقتصادی خانوارها به سامانه مرکز آمار فراهم است.

مرکز آمار از آن دسته خانوارهایی که پرسشنامه‌های اطلاعات اقتصادی خود را در سال 1387 پر کرده‌اند اما اطلاعات اقتصادی یا ترکیب خانوار آنها تغییر کرده است، خواست به هیچ وجه در این مدت به پایگاه مرکز آمار مراجعه نکنند زیرا برای این افراد زمان دیگری در نظر گرفته شده است که متعاقبا اعلام خواهد شد.

کد خبر 108664

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز