شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۹
۰ نفر

امسال حدود 4600دانش آموز دوم و سوم راهنمایی که از نظر معدل در سطح خوبی هستند، عضو باشگاه تابستانی ترنج شدند و زیر نظر 200 مربی آموزش دیدند تا اوقات فراغت خوبی در تابستان بگذرانند.

هفته‌نامه دوچرخه شماره 612

مرتضی کامل نواب، رئیس تشکل‌های اجتماعی سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران به خبرنگار دوچرخه می‌گوید:«در هر هفته تابستان یک برنامه برای گروه دختران و پسران به شکل جداگانه اجرا کردیم. پارک آبی آزادگان، برنامه‌ای در فرهنگ‌سرای آسمان یا همان توچال، بازدید از موزه های مهم، عکاسی از فضای موزه‌های شهر تهران، کارگاه‌های تصویرگری و پوسترسازی، اردوی بهشت مادران برای دانش‌آموزان دختر و... از این برنامه‌ها بوده است.»

او در باره ادامه کار این باشگاه می‌گوید: «هدف این باشگاه، اجرای برنامه‌های مناسب هنری، تفریحی برای دانش آموزان دوره راهنمایی در فصل تابستان بوده است. قرار بر این بود که این برنامه‌ها از اول تیر شروع و تا 12مرداد ادامه پیداکند، اما به خاطر استقبال از برنامه ها شاید در ماه مبارک رمضان هم برای اعضای این باشگاه برنامه‌هایی داشته باشیم و در آینده نیز این برنامه ها ادامه پیدا کند.»

کامل نواب ادامه می‌دهد:« سعی شده است در این باشگاه فعالیت‌های گروهی در بین دانش‌آموزان تقویت شود. آنها در این باشگاه، به گروه‌های پنج، شش نفره تقسیم می‌شوند و به نوعی، مشارکت و با گروه کار کردن را تمرین می‌کنند.»

او ادامه می دهد:« در پایان تابستان در نظر داریم از عکس ها و پوسترها و کارهای هنری این دانش‌آموزان یک نمایشگاه برپا کنیم تا آثاری که دانش‌آموزان در طول این هفته تهیه کرده‌اند به نمایش در بیاید.»

گفتنی است در طول برپایی این باشگاه تابستانی، استادان رشته‌های مختلف در کارگاه‌هایی به دانش‌آموزان آموزش داده‌اند.

کد خبر 141514
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز