سازمان بورس و اوراق بهادار در توضیحی که برای روزنامه همشهری ارسال کرده درباره عدم اخلال در بازار سرمایه توضیحاتی ارائه کرده که در صفحه اقتصادی همشهری آمده است.

بورس

باتوجه به درج تیتر «هیچ اخلالی در بورس وجود ندارد» در صفحه نخست روزنامه همشهری، به آگاهی می‌رساند همانطور که در صفحه 18 آن روزنامه نیز به تفصیل منتشر شده‌است، رئیس و سخنگوی محترم سازمان بیش از یک ماه قبل، در پاسخ به سؤال خبرنگار آن روزنامه مبنی بر اینکه «آیا دولت همانند گذشته، از بازار سرمایه حمایت می‌کند؟ تاکید کرده‌اند که «با دولت هیچ فاصله‌ای نداریم و هیچ خللی نیز در این رابطه ایجاد نشده‌ است».

لذا تأکید شود ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار، هیچ مصاحبه یا اظهارنظری درخصوص مطلب منتشرشده در یکی از روزنامه‌ها درخصوص اختلال در بازار طلا و بورس یا روزنامه همشهری و یا هر رسانه دیگری، نداشته‌اند. همچنین باتوجه به انتشار خبری با تیتر «تکذیب ادعای اخلال در بازار بورس» به نقل از آقای خواجه‌نصیری، مدیر نظارت بر بورس‌ها و بازارهای این سازمان در صفحه 5 همین روزنامه، لازم به توضیح است که در مصاحبه انجام شده نیز به‌هیچ‌عنوان به شرکت یا گروه خاصی اشاره نشده و صرفاً فرایند نظارت بر معاملات بورس و رسیدگی به تخلفات در این خصوص، ‌تشریح نشده است.

توضیح همشهری:
1- فایل صوتی و عکس‌ها موجود است.
2- در توضیح سازمان بورس، معلوم نیست، بالاخره این سازمان وجود خلل و اخلال در بازار سرمایه را تأیید می‌کند یا تکذیب؟
3- در هیچ جایی از تیتر و متن مصاحبه رئیس سازمان بورس در همشهری، به تیتر و گزارش جعلی چاپ شده در یکی از روزنامه‌ها اشاره‌ای نشده است.
4- ضمن آنکه محذوریت‌ها و فشارهای موجود روی سازمان بورس را برای تکذیب این اخبار و گفت‌وگو درک می‌کنیم؛ برادرانه به دوستان روابط عمومی بورس توصیه می‌کنیم که حتما قبل از تنظیم و تعجیل در ارسال جوابیه با آرامش و دقت بیشتری گزارش‌ها و اخبار حوزه بورس را مطالعه کنند.

کد خبر 147002
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز