پرند: مدیرعامل شهر جدید پرند با بیان اینکه متقاضیانی که پرونده مسکن مهر آنها مسدود شده برای طی مراحل بعدی و دریافت قرارداد پیش‌فروش اقدام کنند، گفت: با قاطعیت می‌گویم 15هزار مسکن مهر را بدون آب و برق واگذار می‌کنیم.

مسکن مهر

سعید صابونی در گفت‌وگو با فارس افزود: براساس دستور وزیر راه و شهرسازی افرادی که به‌دلیل اخذ تسهیلات، پرونده آنها برای دریافت مسکن مهر مسدود شده بود، مشکل آنها رفع شد، بنابراین متقاضیان می‌توانند با پرداخت مراحل بعدی آورده و دریافت قرارداد پیش‌فروش به مرور‌ مراحل دریافت واحدهای مسکونی را طی کنند. صابونی تأکید کرد: به‌شدت از شرکت آب و فاضلاب و وزارت نیرو شاکی هستیم چرا که برای 38هزار واحد مسکونی انشعاب فاضلاب و برای 23هزار واحد مسکونی انشعاب آب تأمین کرد‌ه‌اند.

وی ادامه داد: پس این زمین‌ها بر و کف داشته که شرکت آب و فاضلاب استان تهران، انشعاب آب و فاضلاب آنها را تأمین کرده است، چرا که اگر اینگونه نبود و شیب آن معکوس بود نمی‌توانستند این کار را انجام دهند. مدیرعامل شهر جدید پرند ادامه داد: از 38هزار واحد مسکونی 23هزار واحد مسکونی دارای انشعاب آب است و در برنامه تأمین آب 15هزار انشعاب عقب هستند. صابونی گفت: اگر شرکت آب و فاضلاب نمی‌تواند انشعاب آب این واحدهای مسکونی را تأمین کند با قاطعیت اعلام می‌کنم که این واحدهای مسکونی را بدون آب و برق به مردم تحویل می‌دهیم تا مردم خود مطالبات‌شان را از وزارت نیرو اخذ کنند.

کد خبر 191744

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز