همشهری آنلاین: فیلم کوتاه "دست خالی،دل پر" ساخته بابک نبی زاده در بخش مسابقه چهارمین جشنواره فیلم "اینسایت" انگلستان با فیلمهایی از ده کشور جهان به رقابت می‌پردازد.

مستند

به گزارش همشهری آنلاین،  فیلم "دست خالی دل پر" که پیش از این در 14 جشنواره مختلف داخلی و خارجی با دیگر فیلمهای کوتاه به رقابت پرداخته بود، این بار در بخش مسابقه چهارمین جشنواره فیلم "اینسایت" کشور انگلستان با دیگر رقبای خود از 10 کشور جهان به رقابت خواهد پرداخت.

نبی زاده درباره فعالیت های اخیرش گفت: شرایط تولید فیلم کوتاه همچنان عجیب و غریب است، مانند سینمای ما که چند سالی است که به یک جاده خاکی افتاده و گرد و خاکی به پا کرده که همکاران و دوستان قدیمی هم دیگر در میان این غبار یکدیگر را پیدا نمی‌کنند و نمی‌توان شخص یا اشخاصی را مقصر دانست چرا که اساساً مسیر غلط است.

او افزود: با تمام این احوال "دست خالی، دل پر" با حضور مداومش در جشنواره های متعدد داخلی و خارجی، فعلاً دلم را خوش می‌کند و به من می‌فهماند که هنوز باید امیدوار باشم.

فقط مسئولان محترم نگاهی دوباره بیاندازند به تاثیر عمیق و بسزایی که فیلم کوتاه در شکل گیری هویت سینمای ایران در جهان داشته است.

برخی از عوامل فیلم عبارتند از: «یعقوب غفاری»: تهیه کننده، «عارف نامور» : تصویربردار، «محمد امامی»: صدابردار، «مهران پورمندان»: آهنگساز، «سید حامد حسینی» به عنوان تدوینگر این اثر و بازیگران: «محمد رسول رازقی»، «مهرشاد اسفندیاری» و «افسانه پورقلی».

جشنواره "اینسایت" از 15 تا 19 ماه مارس (15 تا 29 اسفند) در شهر منچستر با حضور 20 فیلم کوتاه از کشورهای اسپانیا، آمریکا، جمهوری چک، انگلستان، فرانسه، صربستان، مقدونیه و... برگزار می‌شود.

اطلاعات مربوط به فیلم بابک نبی زاده و دیگر فیلمهای راه یافته به این جشنواره در سایت http://www.insightfestival.co.uk قابل مشاهده است.

از اهداف مهم این جشنواره حمایت از فیلمسازانی است که با رویکرد ایمان و وفاداری برای ترویج تعامل در کشف ارزشهای انسانی پرداخته باشند.

 

 

کد خبر 202987

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز