همشهری آنلاین: مهلت ثبت نام و ارسال مدارک به چهارمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی، امروز، 25 اردیبهشت‌ماه به پایان می‌رسد.

قرآن

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، چهارمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی با هدف توسعه و تقویت فعالیت بانوان در عرصه قران و تجلیل از تفکرات و روش‌های برتر آموزشی و پژوهشی قرآنی هم‌زمان با سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم برگزار خواهد شد و آخرین مهلت ثبت نام و ارسال مدارک بانوان قرآنی به این همایش امروز، 25 اردیبهشت‌ماه اعلام شده است.

بر اساس فراخوان اعلام شده از سوی دبیرخانه همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی، بانوان قرآنی در صورت تمایل می‌توانند، به صورت فردی ثبت نام کنند و همچنین به تمام موسسات و مراکز قرآنی فعال در حوزه بانوان نیز اعلام شده تا بانوان نخبه قرآنی در موسسات قرآنی را به سازمان اوقاف و امور خیریه معرفی کرده و مدارک و شواهد لازم مبنی بر فعالیت قرآنی آنان را نیز ارسال کنند.

بنابر این گزارش، بانوانی که واجد شرایط مفاد آیین‌نامه شناسایی بانوان فعال قرآنی هستند، می‌توانند با تکمیل فرم ارزیابی و پیوست کردن اسناد و مدارک مورد نیاز در این همایش شرکت کنند.

با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی، تمامی فرم‌های دریافت شده در دبیرخانه همایش، در جلسه داوری مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند تا بانوانی که حائز بالاترین رتبه و امتیاز از نظر معیارهای اعلام شده توسط دبیرخانه همایش هستند، انتخاب و در روز برگزاری همایش معرفی و تجلیل شوند.

گزارش ایکنا حاکی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت آئین‌نامه شناسایی بانوان فعال قرآنی و همچنین مدارک مورد نیاز و فرم ارزیابی شناسایی بانوان فعال قرآنی به پایگاه اطلاع‌رسانی www.quraniran.ir مراجعه کنند و مدارک و فرم ارزیابی خود را پس از تکمیل به آدرس ایمیل banovan@awqaf.ir ارسال کنند.

کد خبر 214321
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز