روز گذشته رئیس‌جمهور و معاون اول او در 2استان کشور پروژه‌های عمرانی را به افتتاح رساندند.

تونل

به گزارش همشهری، محمود احمدی‌نژاد در چهارمحال و بختیاری 17هزار و 650واحد مسکن مهر را افتتاح کرد و باحضور محمدرضا رحیمی در استان اردبیل 25هزار واحد مسکونی مهر افتتاح شد. احمدی‌نژاد دیروز برای افتتاح ۲۰طرح در بخش‌های مختلف و آغاز اجرای 2طرح عمرانی به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده بود.

بهره‌برداری از ۲۳پروژه گازرسانی به روستاهای چهارمحال وبختیاری نیز روز گذشته انجام شد. برای اجرای این پروژه‌ها ۹۸ هزارو ۶۹۲ متر خط تغذیه بین روستایی، ۱۶ هزار و ۴۵۲ متر شبکه داخلی، ۶۴۰ انشعاب و 8ایستگاه تقلیل فشار گاز نصب و اجرا شده است. همچنین تونل دوم گردنه رخ در مسیر اصفهان به شهرکرد بهره‌برداری شد.

در سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال وبختیاری آسفالت راه روستایی، بیمارستان ۲۴تختخوابی چلگرد‌، مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی شلمزار‌، مرکز بهداشتی درمانی شبانه‌روزی بن بهره‌برداری شد. سد و 8کیلومتر از شبکه آبیاری سد «سورک» شهرستان کیار از توابع چهارمحال وبختیاری نیز توسط رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید. خبر دیگر اینکه تقاطع غیرهمسطح نمین در محور اردبیل - آستارا با حضور رحیمی به‌طور رسمی افتتاح شد. این پروژه به طول 6510متر و با هزینه‌ای بالغ بر 68میلیارد ریال احداث شده است.

کد خبر 216988
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز