همشهری‌آنلاین: دوره شیوه‌های نگارش در وب به منظور آشنایی بیشتر کارشناسان روابط عمومی در بخش خبرنویسی و وب سایت سازمانی و روزنامه‌نگاران، در حاشیه نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به همت کارگزار روابط عمومی دوم تیر ماه برگزار شد.

حسن امامی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران- شارا، دوره شیوه‌های نگارش در وب با حضور دکتر حسین امامی پژوهشگر روابط‌عمومی و رسانه‌های نوین و عضو هیأت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی و با هدف آشنایی کارگزاران روابط عمومی با بازاریابی محتوایی، اصول و مبانی خبرنویسی آنلاین، اصول نگارش در وب سایت‌های سازمانی و اصول نگارش در شبکه‌های اجتماعی برگزار شد.

این کارگاه به تفاوت نگارش برای فضای وب با نگارش در رسانه‌های چاپی از جمله روزنامه و نشریه متفاوت می‌پردازد، چرا که ماندگاری متن در وب بیشتر است و کاربر صرفاً به مرور مطالب در وب می‌پردازد در حالی که خواننده نشریه و روزنامه صرفاً متن را مطالعه می‌کند.

موضوع نگارش برای وب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی امروزه به حدی در روابط عمومی‌های مدرن اهمیت پیدا کرده است که از بازاریابی محتوا به عنوان رویکردی نوین در روابط عمومی نام می‌برند و لازمه آن آشنایی با اصول خبرنویسی آنلاین و افزایش مهارت‌های نگارش در فضای وب است.

کد خبر 263600

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha