دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۳:۵۰
۰ نفر

گروه اجتماعی: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بر اساس مصوبه دولت، امسال 60 هزار فرصت شغلی برای ایثارگران ایجاد می‌شود.

حسین دهقان در همایش تخصصی اشتغال ایثارگران با بیان این مطلب افزود: براساس تاکیدی که رئیس جمهوری به استانداران درباره توجه جدی به مشکل اشتغال ایثارگران داشتند، باید با توجه به ظرفیت‌ها، امکانات استانی و استفاده حداکثر از این تسهیلات، مشکل اشتغال ایثارگران مرتفع شود. وی تصریح کرد: شعار امسال بنیاد شهید و امور ایثارگران «کارآفرینی و توانمندسازی شغلی» است و هدف آن حل مشکل اشتغال ایثارگران تا پایان سال جاری است.

رئیس بنیاد در ادامه گفت: در راستای تحقق اهداف اشتغالزایی بنیاد و براساس مصوبه دولت 60 هزار فرصت شغلی باید تا پایان سال جاری برای ایثارگران ایجاد شود. دهقان خواستار حل سریع مشکل اشتغال ایثارگران شد و احیای مراکز مشاوره و کارآفرینی را مورد تاکید قرار داد. وی همچنین نگاه تخصصی و فنی به امر مشاوره را در حل مشکل بیکاری و ایجاد شغل پایدار برای جامعه ایثارگران موثر دانست.

در ادامه مراسم، محمدتقی شریعتی- معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید- با اشاره به نقش اطلاع‌رسانی در توجیه متقاضیان اشتغال، افزود: باید فرهنگ‌سازی شغلی را همراه با بررسی دقیق علمی برای ایثارگران تقویت کنیم.

همچنین علی حیدر شیراوند- مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید- از تشکیل پرونده و شناسنامه شغلی برای ایثارگران خبر داد و افزود: بانک اطلاعاتی متقاضیان اشتغال ایثارگران راه‌اندازی شده که در ساماندهی اشتغال ایثارگران بسیار موثر است.

کد خبر 28338

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز