گروه اجتماعی: مدیرکل مددکاری و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همزمان با سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان مردمی معتمدین معین در بنیاد شهید و امور ایثارگران متولد می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام و‌المسلمین مازنی صبح دیروز در هم‌اندیشی توجیهی طرح معتمدین معین با بیان این مطلب افزود: همایش ملی معتمدین معین در سراسر کشور و ایجاد زمینه جلب مشارکت افراد توانمند از میان جامعه ایثارگران با حضور 320 معتمد منتخب از سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی طرح معتمدین معین را به عنوان یک سازمان غیربوروکراتیک و مردمی، روشی نو در مسیر ارتباط با جامعه ایثارگری دانست و گفت: این طرح متفاوت، به انسانهایی با قابلیت‌هایی چون مقبولیت عامه، حسن رفتار، اخلاق، تحصیلات کافی و دارای انگیزه و صبر نیاز دارد.

مدیرکل مددکاری و امور اجتماعی اظهار کرد: با همه احتیاط‌ها در انتخاب افراد معتمد تاکنون 3700 نفر در سراسر کشور داوطلب همکاری در این طرح شده‌اند و این تعداد شرکت‌کننده، نشان می‌دهد که جامعه ایثارگری به شدت علاقه‌مند مشارکت در سرنوشت آن چیزی است که برایش ایثار کرده است.

کد خبر 13907

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز