سارقان خشن پس از ســـرقــت امـــوال طعمه‌هایشان، آنها را لخت و با تهیه فیلم سیاه تهدیدشان می‌کردند اگر تن به خواسته‌هایشان ندهند، ‌آبرویشان را می‌برند.

پلیس احتمال می‌دهد که تا کنون افراد زیادی در دام متهمان گرفتار شده‌اند.

مدتي قبل مرد جواني راهي دادسراي شهرستان دير در استان بوشهر شد تا از اعضاي يك باند زورگيري شكايت كند. او به قاضي پرونده گفت: چند روز پيش براي فروش گوشي تلفن همراه در يكي از شبكه‌هاي مجازي آگهي درج كردم. مدتي گذشت و زن جواني با من تماس گرفت و پس از پرسيدن مشخصات گوشي و قيمت آن، مدعي شد كه حاضر است آن را بخرد. او سپس از من خواست براي تحويل دادن گوشي و گرفتن پول به يكي از شهرهاي اطراف بروم.

شاكي ادامه داد: آن روز راهي محل قرار شدم اما به محض حضور در آنجا با 3مرد نقابدار روبه‌رو شدم كه چاقو و قمه در دست داشتند. آنها مرا سوار ماشين كردند و درحالي‌كه به باد كتك گرفته بودند به خارج از شهر بردند. در آنجا همه پول‌ها و اموالم را گرفتند اما اين پايان ماجرا نبود. چرا كه به زور لباس‌هايم را درآوردند و شروع به فيلمبرداري كردند.

مرد جوان گفت: مردان خشن پس از ضرب و شتم من، همانجا رهايم كردند و رفتند اما يك روز بعد با من تماس گرفتند و تهديد كردند كه اگر 5ميليون تومان در اختيارشان قرار ندهم، فيلم را در شبكه‌هاي مجازي پخش مي‌كنند. من كه وحشت كرده بودم، التماس كردم دست از سرم بردارند اما آنها تهديدشان جدي بود و مجبور شدم تن به خواسته‌‌شان بدهم و 5ميليون تومان به آنها پرداخت كنم. سارقان هم قول دادند كه فيلم را پاك خواهند كرد اما چند روز بعد دوباره تماس گرفتند و گفتند كه براي پاك كردن فيلم بايد 2ميليون تومان ديگر هم به آنها پرداخت كنم. من كه مي‌دانستم اعضاي اين باند قرار نيست دست از سرم بردارند، تصميم گرفتم از آنها شكايت كنم.

  • قرار صوري

با شكايت مرد جوان، پرونده در اختيار پليس اطلاعات و امنيت بوشهر قرار گرفت و تيمي از مأموران براي شناسايي و دستگيري اعضاي باند زورگيري وارد عمل شدند. از آنجا كه سارقان ردي از خودشان به‌جا نگذاشته بودند، مأموران تصميم گرفتند در يك قرار صوري آنها را به دام بيندازند.

بنابراين به شاكي آموزش‌هاي لازم داده و از او خواسته شد كه در تماس بعدي زورگيران با درخواستشان موافقت كند. طولي نكشيد كه آدم‌ربايان دوباره با شاكي تماس گرفتند و وي نيز براي پرداخت مبلغ درخواستي‌شان با آنها قرار گذاشت. قرار ملاقات آنها يكي از شهرهاي نزديك دير بود.

اين محل از سوي مأموران پليس اطلاعات و امنيت دير محاصره شد و صبح 16تيرماه، درحالي‌كه 2نفر از اعضاي باند براي دريافت پول به آنجا مراجعه كرده بودند به دام پليس افتادند و دستگير شدند.متهمان به اداره پليس منتقل شدند و در بازجويي‌ها به زورگيري و تهيه فيلم سياه از شاكي اعتراف كردند. آنها همچنين مشخصات 2همدست ديگرشان را كه يك زن و مرد هستند در اختيار پليس قرار دادند كه تحقيقات براي دستگيري آنها نيز شروع شده است.

دادستان عمومي و انقلاب شهرستان دير با بيان اين خبر گفت: از آنجا كه احتمال مي‌رود متهمان افراد زيادي را با اين شگرد قرباني نقشه‌هاي شوم خود كرده باشند، از شاكيان احتمالي درخواست مي‌شود با اطمينان از محفوظ ماندن هويت و مشخصات‌شان نزد پليس و دستگاه قضايي، براي شكايت به اداره آگاهي شهرستان دير مراجعه كنند

کد خبر 300657

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha