سه‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
۰ نفر

مرد جوان پس از دعوا با همسرش خانه را ترک کرد و تصمیم گرفت شب را در خودروی یکی از دوستانش بخوابد غافل از اینکه حادثه مرگباری انتظارش را می‌کشد.

آتش

هنوز يك ساعت به نيمه‌شب دوشنبه باقي مانده بود كه راننده آژانسي هنگام عبور از كوچه‌اي در خيابان ميثم مشهد، متوجه آتش‌سوزي يك خودروي پرايد شد. اين خودرو كنار ديوار خانه‌اي پارك شده و شعله‌هاي آتش صندلي‌هاي آن را فرا گرفته بود. مرد با ديدن جواني كه روي صندلي عقب خوابيده بود، به كمك او رفت.

فرياد زنان به شيشه ماشين مشت مي‌كوبيد تا اينكه مرد جوان هراسان از خواب بيدار شد. او كه با ديدن شعله‌هاي آتش وحشت كرده بود، در ماشين را باز كرد تا خودش را نجات دهد اما ماشين كنار ديوار پارك شده بود و ديوار اجازه نمي‌داد كه آن در باز شود. مرد جوان كه كاملا گيج بود، چندين بار در را به ديوار كوبيد و در نهايت راننده آژانس كه او را در اين وضعيت مي‌ديد، كمكش كرد تا از در ديگر ماشين پياده شود.

مرد جوان كمي دچار سوختگي شده و زبانش بند آمده بود تا جايي كه فراموش كرده بود دوستش روي صندلي جلو ماشين به خواب رفته و جانش در خطر است. پس از نجات مرد جوان بود كه شاهدان متوجه شدند فرد ديگري نيز داخل ماشين، گرفتار شده است. اين در حالي بود كه شعله‌هاي آتش بيشتر و بيشتر شده بود و نجات او كار سختي به‌نظر مي‌رسيد.

با اين حال با كمك همسايه‌ها و نيروهاي امدادي، آتش‌ خاموش شد اما مرد جوان به‌دليل گرفتارشدن در دود و آتش جانش را از دست داده بود. به‌دنبال اين حادثه ماجرا به قاضي سيدجواد حسيني، كشيك قتل مشهد گزارش و با حضور او در محل، تحقيقات شروع شد.

  • قهر مرگبار

در بررسي خودروي آتش‌گرفته و تحقيق از مرد نجات يافته بود كه راز اين حادثه فاش شد. مرد نجات‌يافته گفت: قرباني دوستم بود. چند ساعت قبل با من تماس گرفت و گفت كه با همسرش دعوايش شده و نمي‌خواهد شب را در خانه‌شان بماند. او خواست كه اجازه دهم امشب را داخل ماشين من بخوابد و من هم قبول كردم.

وقتي رسيد، هر دو سوار ماشين شديم. چون هوا سرد بود از داخل خانه برايش گاز پيك‌نيك بردم تا داخل ماشين را گرم كند. آنجا بود كه پيشنهاد داد كمي مشروبات الكلي مصرف كنيم. من هم قبول كردم و با هم شروع به مصرف مشروبات الكلي كرديم. پس از آن بود كه احساس خواب‌آلودگي كردم. دوستم روي صندلي جلو و من روي صندلي عقب به خواب رفتيم.

اين در حالي بود كه پيك‌نيك نزديك من بود و اصلا متوجه نشدم كه آتش‌ به صندلي‌هاي ماشين سرايت كرده است. وقتي بيدار شدم كه متوجه شدم فردي به شيشه ماشين مي‌كوبد و فرياد مي‌زند. آنقدر گيج بودم كه اصلا حواسم نبود ماشين را كنار ديوار پارك كرده‌ام و در سمت من باز نمي‌شود.

همينطور تلاش مي‌كردم كه در را باز كنم تا اينكه شاهد حادثه به كمكم آمد و مرا از داخل ماشين بيرون كشيد. وقتي به‌خودم آمد، به ياد دوستم افتادم اما ديگر دير شده بود و او جانش را از دست داده بود. با اظهارات مرد جوان، قاضي حسيني دستور انتقال جسد به پزشكي قانوني و بررسي‌ علت مرگ او را صادر كرد. كشيك جنايي مشهد با بيان اينكه تحقيقات ادامه دارد، گفت: با توجه به رسيدن فصل سرما، بسيار مشاهده شده كه راننده‌ها، به‌خصوص راننده‌هاي كاميون براي گرم‌كردن خود از پيك‌نيك استفاده مي‌كنند كه اين كار خطرناك است و به راننده‌ها توصيه مي‌شود نكات ايمني را رعايت كنند.

کد خبر 312571

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha