مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۱
۰ نفر

سرفاصله حرکت قطارها در ایستگاه شهرآفتاب (محل برگزاری نمایشگاه کتاب) در زمان اوج مسافر با توجه به آمادگی شرکت مترو به ۷دقیقه کاهش می‌یابد.

نمایشگاه شهرآفتاب

علي عبدالله‌پور، قائم‌مقام شركت بهره‌برداري راه‌آهن شهري تهران و حومه گفت: سرفاصله حركت قطارها در مسير متروي منتهي به ايستگاه شهرآفتاب هم‌اكنون 10تا 15دقيقه است. وي با اشاره به فعاليت ايستگاه متروي شهر آفتاب همزمان با بيست و نهمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران اظهار كرد: سرويس‌دهي مترو در اين ايستگاه براساس هماهنگي به‌عمل آمده، هر روز يك ساعت قبل از بازگشايي نمايشگاه آغاز مي‌شود. وي افزود: حركت قطارها در خط يك متروي تهران از مبدا تجريش به مقصد كهريزك براساس روال هميشگي انجام مي‌شود و براساس هماهنگي انجام شده نخستين قطار ساعت 8:30دقيقه صبح از ايستگاه شاهد(خط يك) به سمت ايستگاه شهر آفتاب حركت مي‌كند.

قائم‌مقام شركت بهره‌برداري راه‌آهن شهري تهران و حومه گفت: سرفاصله حركت قطارها به مقصد ايستگاه شهر آفتاب در روزهاي هفته 10تا 15دقيقه است كه اين زمان در روزهاي پنجشنبه و جمعه با توجه به افزايش بازديدكنندگان از نمايشگاه كتاب به 7دقيقه كاهش مي‌يابد. عبدالله‌پور تصريح كرد: سرويس‌دهي مترو در مسير ايستگاه شاهد از خط يك متروي تهران همه روزه در ايام برپايي نمايشگاه كتاب از ساعت 8:30 آغاز و تا يك ساعت بعد از تعطيلي روزانه نمايشگاه ادامه دارد. وي مترو را بهترين وسيله براي حضور در مجموعه شهر آفتاب و بازديد از نمايشگاه كتاب عنوان كرد و گفت: استفاده از مترو موجب كاهش بار ترافيك صبحگاهي و شامگاهي منطقه و همچنين بهبود شرايط كيفي هواي منطقه خواهد شد. سي‌امين نمايشگاه كتاب تهران با شعار «يك كتاب بيشتر بخوانيم» 12ارديبهشت‌ماه آغاز و تا 23‌ماه جاري در محل مجموعه نمايشگاهي شهرآفتاب پذيراي عموم علاقه‌مندان است.

کد خبر 369154

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha