چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۸۶ - ۲۰:۵۹
۰ نفر

سرمربی داریم! سرمربی نداریم! بحث امروز و دیروز نیست.

مدت‌هاست که همه درگیرش هستیم و حالا آخرین خبرها تا زمان تنظیم این متن، حکایت  از این دارد که بعد از کلی کش‌‌وقوس، که در جریانش هستید، بالاخره کلمنته قرارداد را امضا کرده و منتظر امضای رئیس فدراسیون است.

فدراسیون هم گفته می‌خواهد بیشتر مطمئن‌ شود که او حتماً در ایران به‌طور دایم اقامت می‌کند و  نمی‌شود مثل مارکوپولو  هی برود اسپانیا و بیاید ایران.

همه چیز در شاید و اما و اگر است و زمان می‌گذرد؛ زمان با ارزش آمادگی برای پشت سرگذاشتن تیم‌های رقیب در دور مقدماتی که اولین آن بازی با سوریه بود.

آنجا بود که مشخص شد هیچ تیمی به‌خصوص اگر با‌انگیزه باشد، در برابر تیم‌های احتمالاً قدر، بدون برنامه و بی‌خطر ظاهر نمی‌شود.

این عکس‌ها اولین حضور کلمنته در ایران و تماشای بازی بچه‌های تیم ملی است. او در آخرین صحبت‌هایش در اسپانیا گفته که حاضر است در ایران  اقامت دایم داشته باشد. شاید تا لحظه‌ چاپ این مطلب او یا فرد دیگری سکاندار تیم ملی ایران شده باشد.


عکس‌ها از مجتبی جانبخش

خاویر کلمنته سرمربی احتمالی فوتبال ایران(نفر سمت چپ تصویر) اگر سرمربی شدنش قطعی شود قرار است ایران را به رقابت‌های جام جهانی 2010 ببرد. مدافع و مربی سابق باشگاه آتلتیکو بیلبائو، که مربیگری تیم ملی اسپانیا و صربستان را نیز به عهده داشت، خیلی امیدوار است تا این‌بار با ایران حضور در جام جهانی را تجربه کند.

تجربه‌ای که البته به آسانی به دست نمی‌آید؛ چرا که تیم ایران نشان داد برای صعود کار دشواری را پیش رو دارد. البته همه اینها در صورتی است که بالاخره برگه قرارداد با او امضا شود

در بازی ایران و سوریه علی کریمی نتوانست بازیکنان حریف را جادو کند. جادوگر فوتبال مدت‌هاست آن علی کریمی که می‌شناختیم، نیست. باور کنید اگر علی کریمی به روزهای اوج خود باز گردد و بی‌تفاوتی را کنار بگذارد، می‌تواند همان کریمی دیدار با کره جنوبی، قطر و ده ها مسابقه دیگر باشد

علی نیکبخت واحدی خیلی دوست دارد متفاوت از دیگران باشد و این را حتی در زمین مسابقه نیز می‌توان مشاهده کرد. ولی نیکبخت باید متفاوت‌تر از بازیکنی باشد که در دیدار با سوریه دیدیم

برای صعود به جام جهانی باید خیلی هماهنگ‌تر و مصمم‌تر از این بود

این نیمکت صندلی خالی زیادی دارد، شاید با حضور سرمربی جدید و دستیارانش دیگر صندلی خالی برای نشستن پیدا نشود.

کد خبر 44845

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز