گروه ورزشی : سایپا عصر امروز در ورزشگاه 20هزارنفری MHS تاشکند، بازی سختی را مقابل کوروفچی ازبکستان در پیش خواهد داشت.

 کسب تساوی 2 بر 2 در ورزشگاه آزادی شانس ازبک‌ها را برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی بیشتر کرده است. بازیکنان سایپا عصر روز دوشبنه اولین تمرین خود را در ازبکستان انجام دادند. نکته قابل توجه هوای سرد تاشکند بود که نارنجی‌پوشان را غافلگیر کرد. بازیکنان در هوای 7 درجه تمرین کردند که با تشخیص لیت‌بارسکی این تمرین سبک برگزار شد. بازی امروز هم ساعت 16 به وقت محلی برگزار می‌شود که دمای هوا در این ساعت با خنک‌ترین هوای تهران در طول شبانه‌روز برابری می‌کند.

تغییر در ترکیب اصلی

درون دروازه وحید شیخ‌ویسی شانس زیادی برای بازی کردن دارد ولی شاید لیت‌بارسکی در آخرین لحظات میرزاپور را جایگزین او کند. کاظم برجلو و سیدجلال حسینی در قلب خط دفاع بازی خواهند کرد و کعبی هم مدافع راست خواهد بود. لیت‌بارسکی اما برای انتخاب مدافع چپ تیمش با تردیدهایی روبه‌رو است چون مجید ایوبی در بازی رفت نمایش ضعیفی داشت و اکثر حملات کوروفچی از سمت چپ سایپا طراحی می‌شد. با این شرایط احتمال دارد که میلاد زنیدپور یا جواد آشتیانی در سمت چپ خط دفاعی جایگزین مجید ایوبی شوند.

در خط میانی کیانوش رحمتی، ابراهیم صادقی و امید شریفی‌نسب 3 هافبک مرکزی سایپا خواهند بود. محمد پروین در پست هافبک چپ بازی خواهد کرد و ایمان رزاقی‌راد هم که پست تخصصی‌اش مهاجم است در سمت راست بازی می‌کند تا صابر میرقربانی تک‌مهاجم سایپا باشد. لیت‌بارسکی در نیمه دوم بازی رفت در تصمیمی عجیب امید شریفی‌نسب را به خط دفاع برد و سیدجلال حسینی را به میانه میدان آورد تا مأمور مهار ریوالدو باشد و بعید نیست سرمربی آلمانی سایپا در مسابقه امروز هم چنین تصمیمی بگیرد.

 لیت‌بارسکی: صعود می‌کنیم، شک ندارم

سرمربی آلمانی سایپا می‌گوید: «پس از بازی رفت حالا شناخت خوبی از کوروفچی داریم و می‌دانیم که آنها در چه نقاطی ضعف دارند، اصلاً هم به این موضوع توجه نداریم که آنها میزبان هستند به نیمه نهایی می‌رویم، شک نکنید؟!» لیت‌بارسکی در پاسخ به این سئوال که برای مهار ریوالدو چه برنامه‌ای دارید، می‌گوید: «او در بازی رفت نشان داد که چه مهره تأثیرگذاری است و به همین خاطر برای مهار ریوالدو برنامه ویژه‌ای داریم. در تهران اختیار عمل و آزادی زیادی به او دادیم ولی در شروع نیمه دوم سیدجلال حسینی را مأمور مهارش کردیم اما قصد داریم در بازی امروز از اول او را مهار کنیم.»

کاسیموف: سایپا، هیچ شانسی ندارد

میرجلال کاسیموف سرمربی ازبکستان در آستانه بازی امروز تیمش مقابل سایپا می‌گوید: «به نظر من آنها هیچ شانسی برای صعود به نیمه‌نهایی ندارند و این ما هستیم که از مسابقه امروز برنده خارج می‌شویم. در بازی رفت هم باید سایپا را شکست می‌دادیم ولی بدشانسی آوردیم.»

وی تأکید می‌کند: «امروز هواداران تیم ما ورزشگاه را پر خواهند کرد و به آنها قول می‌دهم که سایپا را شکست بدهیم. ما از لحاظ فنی نسبت به حریف ایرانی قوی‌تر هستیم و این را در مسابقه برگشت ثابت خواهیم کرد.»

کد خبر 64174

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز