چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۹:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی و کاپتان تیم سایپا پیش از برگزاری بازی با کوروفچی ازبکستان در نشست خبری شرکت کردند و از پیروزی در بازی صحبت کردند.

به گزارش واحد مرکزی خبر در این نشست که با حضور نماینده AFC، سرمربی‌ و کاپیتان‌های دو تیم برگزار شد، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: سرمربی تیم کوروفچی ما را تیمی کوچک فرض کرد و این به غیرت من برخورد.

لیتبارسکی سرمربی سایپا عنوان کرد: سرمربی تیم کوروفچی، ما را تیم کوچکی فرض کرد که می‌تواند با غلتک از روی ما رد شود که این به غیرت من برخورد.

وی در ادامه گفت: من در هر تیمی باشم، بازیکنان آن تیم مانند فرزندان من خواهند بود و تیم باید در این بازی ا، عرق ملی خود را نشان دهد و تماشاگران هم باید با حضور در ورزشگاه به حمایت از ما برخیزند تا بتوانیم هرچه گران‌تر خود را در زمین‌ بازی بفروشیم.

 لیتبارسکی پیوستن دیرهنگام خود به سایپا را دلیل عدم آمادگی مطلوب این تیم برای حضور قوی در مسابقات دانست و گفت: تاکنون نتوانسته‌ایم بازیکنان خارجی مورد نظر خود را جذب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه فکری برای مقابله با حضور ریوالدو کرده‌اید، گفت: تیم بنیادکار به جز ریوالدو، ده بازیکن خوب دیگر هم دارد؛ بازیکنان من قول داده‌اند که در این بازی برنده میدان باشند و آنان غیرتشان به حدی است که در مقابل بازیکنانی چون ریوالدو کم نخواهند آورد و من زیاد به وی فکر نمی‌کنم.

لیتبارسکی در ادامه خاطرنشان کرد: ما ابتدا به ارزیابی تیم پرداخته و تمرکز خود را بر روی نیمه دوم بازی خواهیم گذاشت.

در ادامه این نشست خبری، نماینده AFC گفت: تیم سایپا در برگزاری این‌گونه مسابقات از تجربیات گذشته خود سود می‌برد و امکانات مناسبی برای این دیدار تهیه شده است و بازی نیز در استادیوم بزرگی انجام می‌شود که لیت بارسکی دوست دارد امشب سراسر آن مملو از تماشاگر شود.

 در پایان این نشست خبری، ابراهیم صادقی کاپیتان تیم سایپا، پیوستن دیرهنگام سرمربی تیم را علت برخی مشکلات موجود در تیم دانست و افزود: ما هر روز به قدرت مطلوب نزدیک‌تر می‌شویم.

دیدار تیم‌های سایپا و کوروفچی ازبکستان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ساعت 21 و 30 چهارشنبه 27 شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 63645

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز