سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۸۷ - ۰۸:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم سایپا پش از بازی با تیم کروفچی گفت که تیمش برای شکست حریف آماده است.

به گزارش خبرگزاری مهر پیر لیت‌بارسکی در این باره گفت: مطمنم می توانیم کوروچی را در بازی برگشت در خانه خودش شکست دهیم.

سرمربی آلمانی تیم فوتبال سایپا با بیان این مطلب افزود: با شناختی که در بازی رفت از تیم کوروچی ازبکستان به دست آوردم به پیروزی در بازی برگشت بسیار امیدوارم و اطمینان دارم در صورتی که بتوانیم برنامه‌های تاکتیکی خود را در زمین پیاده کنیم شکست این تیم در ازبکستان دور از دسترس نخواهد بود.

وی اضافه کرد: قصد داریم در 25 دقیقه ابتدایی با ارائه یک بازی تخریبی و گرفتن فضاهای بازی از تیم کوروچی، این تیم را تحت فشار قرار دهیم ضمن اینکه برنامه‌های ویژه‌ای برای مهار ریوالدو، ویلا نوا و جبارروف داریم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در ارزیابی خود از دیدار رفت تیم‌های سایپا و کوروچی ازبکستان گفت: من نمی توانم بگویم در بازی رفت تیم من بد بازی کرد و فوتبال خوبی را ارائه نکرد. ما در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بودیم و به ویژه در 15 دقیقه آخر کاملا کوروچی را در اختیار داشتیم. با این حال نتوانستیم دروازه این تیم را باز کنیم، البته در طول بازی صحنه‌هایی بوجود آمد که با خوش شانسی ما به گل تبدیل نشد با این وجود اعتقاد دارم با توانایی که بازیکنان سایپا دارند می توانیم در این بازی بیرون از خانه به پیروزی برسیم  و به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کنیم.

وی اضافه کرد: در بازیهای حذفی که به صورت رفت و برگشت برگزار می شود معمولا بازیهای دوم، نبرد تاکتیکی مربیان دو تیم است و من تصور می کنم به اندازه کافی از کوروچی شناخت پیدا کرده‌ام که بتوانیم این تیم را با شکست روبه رو کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ساپیا در پاسخ به این سئوال که آیا فکری برای ضعف خط حمله سایپا کردید یا نه گفت: من امیدوار بودم با به خدمت گرفتن دو بازیکن برزیلی بتوانیم در بازی برگشت از این دو بازیکن برای تقویت تیم استفاده کنیم اما با وجود فرصت دو هفته ای که در اختیار باشگاه بود به دلیل موانع قانونی نتوانستیم به موقع قرارداد این بازیکنان را ثبت کنیم و با این شرایط ناگزیر هستیم به توانایی بازیکنان موجود اکتفا کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که با توجه به تساوی 2 بر 2 در بازی رفت آیا قصد ندارید یک فوتبال هجومی را مقابل کوروچی به نمایش بگذارید؟ اظهار داشت: باید قبول کنید که ما در خانه حریف بازی می کنیم و مقابل تیمی قرار می گیریم که در 9 بازی گذشته در لیگ ازبکستان شکستی نداشته و بازیکنان با تجربه ای را در اختیار دارد. بنابراین نمی توانم تیمم را از دقیقه اول هجومی روانه میدان کنم اما اطمینان داشته باشید پس از سپری شدن دقایق ابتدایی و بویژه 15 دقیقه نخست از مدافعان سایپا خواهم خواست تا با پیشروی در زمین کوروچی چهره‌ای هجومی به تیم بدهند.

وی در خصوص احتمال استفاده از حسین کعبی در خط حمله مقابل کوروچی اظهار داشت: به اعتقاد من کعبی در دفاع راست کارایی بیشتری دارد و می تواند به عنوان یک بازیکن کناری بیشتر در کارهای هجومی تیم تاثیرگذار باشد. من در این باره حتی با علی دایی هم مشورت کرده‌ام و او هم در بازی با آذربایجان کعبی را در خط دفاع به بازی گرفت.

لیت بارکسی در بخش دیگری از سخنان خود درباره این که آیا برای پیروزی در بازی برگشت با علی دایی هم در خصوص ترکیب و به کارگیری تاکتیک‌های مورد نظر مشورت کرده است یا نه؟ گفت: من پس از بازی رفت نظر علی دایی را در باره این بازی جویا شدم اما تاکنون هیچ مشورتی در خصوص بازی برگشت با وی نداشته‌ام.

سرمربی سایپا در مورد شانس حضور ابراهیم میرزاپور در درون دروازه سایپا در دیدار حساس روز چهارشنبه اظهار داشت: میرزاپور از تجربه بالایی برخوردار است و روی توپ‌های هوایی تسلط خوبی دارد اما اینکه از بین او و شیخ ویسی چه کسی درون دروازه خواهد ایستاد به تمرینات دو روز آینده بستگی خواهد  داشت.

کد خبر 64089

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز