چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۷ - ۰۷:۳۳
۰ نفر

گروه ورزشی: جداشدن پیر لیت‌بارسکی از سایپا حاشیه‌های زیادی را به وجود آورد که مهمترین آن موضع‌گیری این مربی در نشریات آلمانی بود.

 لیت‌بارسکی هفته گذشته در مصاحبه‌ای گفت که دایی در سایپا همه‌کاره بود و سرمربی تیم‌ملی هم اعلام کرد که در رسانه‌های آلمانی جواب لیت‌بارسکی را خواهد داد. این مربی به تازگی باز هم علیه دایی موضع گرفته و گفته که او راننده‌اش در سایپا را سرمربی این تیم کرد.

رضا فروزانی، سرمربی فعلی سایپا می‌گوید: «لیت‌بارسکی باید بداند رانندگی کردن برای علی دایی که اسطوره فوتبال ایران است، مایه شرمساری نیست. از آنجایی که لیت‌بارسکی مربی است و به نوعی همکار من محسوب می‌شود، بنابراین ترجیح می‌دهم علیه همکارانم صحبت نکنم. حرف‌هایی که این مربی آلمانی بر زبان آورد را بیشتر به حساب ناراحتی‌اش می‌گذارم.»

فروزانی تاکید می‌کند: «اگر روزی لیت‌بارسکی از نظر فنی درباره تیم سایپا صحبت کند، پاسخش را خواهم داد. در آن زمان درباره نتایجی که وی با تیم سایپا گرفت و نتایج تیم بعد از وی حرف‌های زیادی دارم که بگویم.»

فروزانی در پاسخ به این سئوال که مگر راننده دایی بوده که لیت‌بارسکی چنین عنوانی به او داده، می‌گوید: «نمی‌دانم دقیقا منظور لیت بارسکی من بوده‌ام یا نه ولی اگر بر فرض چنین حرفی را در مورد من گفته باشد، باید بگویم علی دایی اسطوره فوتبال ایران است و در بسیاری از کشورها فوتبال ما را با نام وی می‌شناسند. افتخار می‌کنم که دو سال دستیار دایی بوده‌ام و از ایشان چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام.»

رضا فروزانی می‌گوید: «برای من‌نشست‌وبرخاست با چنین افرادی افتخار است، حتی اگر راننده دایی باشم نیز این مسئله برایم مایه شرمساری نیست و اگر روزی شخصی مرا حین دزدی ببیند باید سرافکنده شوم.»

سرمربی سایپا درخصوص نتیاج این تیم در هفته‌های اخیر لیگ می‌گوید: «در حال حاضر شرایط تیم بهتر از قبل است اما هنوز به آنچه مورد نظر است نرسیده‌ایم. باید بیشتر تلاش کنیم.»

پس از جدایی پیر لیت بارسکی و دستیارانش از سایپا، رضا فروزانی و جواد منافی که به درخواست این مربی آلمانی از سایپا اخراج شده بودند، هدایت این تیم را بر عهده گرفتند. فروزانی توانست سایپا را از قعر جدول جدا کند و با کسب چند نتیجه خوب این تیم نوید روزهای بهتری را می دهد. به نظر می رسد نارنجی پوشان در نیم فصل دوم امتیازهای ازدست رفته را جبران کنند.

کد خبر 68158

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز