همشهری آنلاین: نفرات برتر پنجمین جشنواره مطبوعات در حوزه شهری معرفی شدند

در بخش سرمقاله و یادداشت، حمیدرضا شکوهی از روزنامه مردم سالاری رتبه اول، تکتم نجفی‌منش از همشهری محله رتبه دوم و حسین طاهری از هفته نامه قزوین رتبه سوم را کسب کردند.

معصومه ایمانی از روزنامه کارگزاران، مهدیه سادات میرناصری از هفته نامه قزوین و فرشید اسحاقی از خبرگزاری ایرنا به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم گزارش خبری را به خود اختصاص دادند.

در بخش گزارش تحلیلی - تحقیقی نیز هیات داوران هیچ گزارشی راحائز دریافت رتبه اول و دوم ندانست و مهری حقانی از روزنامه ایران رتبه سوم این بخش را دریافت کرد.

محسن امین از همشهری جوان، مرجان حاجی حسینی از روزنامه مردم سالاری و حمیدرضا ابراهیم‌زاده از روزنامه اعتماد به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را در بخش گزارش توصیفی به خود اختصاص دادند.

در بخش مصاحبه، سیده شیده لالمی از روزنامه تهران امروز و ثمانه قدرخان از روزنامه هم میهن به طور مشترک رتبه اول را کسب کردند. هیات داوران هیچ گفت و گویی را حائز رتبه دوم ندانست و سیناقنبرپور از روزنامه همشهری رتبه سوم این بخش را به خود اختصاص داد.

بهزاد گروگان از روزنامه همشهری، جواد رحیم‌پور از ماهنامه شهر و ساختمان و کاظم برآبادی از دنیای اقتصاد به ترتیب نفرات اول تا سوم بخش مقاله شناخته شدند.

در بخش طنز ، فرحناز یوسفی از هفته نامه باران رتبه اول، محمدضیایی از ماهنامه گل آقا  رتبه دوم و مهدی حاجی‌بیگی از ماهنامه طنز و کاریکاتور رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش کاریکاتور ساسان خادم از همشهری مسافر رتبه اول، نعیم تدین از همشهری محله رتبه دوم و امیر عباس تبریزی و نوید شریفی از روزنامه همشهری به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

مهناز صبور از نشریه رشد راهنمایی رتبه اول تصویر سازی را کسب کرد. علی عطایی از شاهد جوان و رضا ماه پیکر از همشهری محله نیز به ترتیب رتبه دوم و سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.

در بخش گزارش تصویری ، مهدی قاسمی از ایسنا، حامد بدیعی از همشهری محله و احمد مطلایی از خبرگزاری مهر به ترتیب رتبه های اول تا سوم شناخته شدند.

در بخش عکس خبری، هیات داوران هیچ عکسی را شایسته دریافت رتبه اول و دوم ندانست و حسن ابراهیمی از روزنامه جام جم به عنوان رتبه سوم معرفی شد.

در بخش عکس غیر خبری نیز، حامد بدیعی، امیر رستمی و حامد فرج ا..  هرسه از همشهری محله به ترتیب نفرات اول تا سوم شناخته شدند.

هیات داوران در بخش صفحه آرایی نیز رتبه اول و سوم انتخاب نکرد و محمد شاهسمندی از همشهری محله و سیاوش فانی از روزنامه ایران به طور مشترک رتبه دوم صفحه آرایی را به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش جنبی جشنواره، محمد عکاف در رشته نقد مدیریت شهری و آناهید خضیر از خبرگزاری کتاب ایران در رشته فرهنگ شهروندی به عنوان نفرات برگزیده این بخش معرفی شدند.

کد خبر 67327

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز