مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران ادعای اخیر روزنامه نیویورک تایمز درباره وضعیت سلامت رهبر انقلاب را نمونه‌ای از عملکرد مغرضانه و وحشتناک رسانه‌های غربی درخصوص مسائل مرتبط با ایران توصیف کرد.

رهبر انقلاب: اربعین امسال از همه دوران تاریخ با شکوه‌تر و معظم‌تر انجام گرفت

به گزارش همشهری‌آنلاین، او در توئیت خود اینگونه نوشت: ادعای نیویورک تایمز یک روز پیش از ایراد سخنرانی توسط آیت‌الله خامنه‌ای مطرح شده است.

مرندی ادامه داد: آنها ادعا کردند که از چهار نفر مطلع با وضعیت سلامتی ایشان (رهبر انقلاب) اطلاعات کسب کرده‌اند. تصور کنید که نیویورک تایمز و سایر رسانه‌های غربی در مورد دیگر موضوعات مرتبط با ایران چقدر وحشتناک و مغرضانه عمل می‌کنند.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز روز جمعه در گزارشی به نقل از چهار منبع آگاه ادعا کرده بود که رهبر معظم انقلاب به تازگی یک جراحی داشته‌اند و وضعیت سلامتی ایشان چندان مساعد نیست.

این در حالی است که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در هفته‌های گذشته دیدارهای مکرری انجام داده و روز گذشته نیز به مناسبت روز اربعین حسینی در حسینیه امام خمینی در مراسم عزاداری هیئت‌های دانشجویی حضور یافتند و به ایراد سخنرانی پرداختند.

ایشان در بخشی از سخنان خود در این مراسم با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه بدخواهان و رهزنان حقایق بر ضد حوادث مهمی همچون راهپیمایی شورانگیز اربعین، همگان را به وظیفه‌شناسی سفارش و خاطرنشان کردند: دو جمله حیاتی و جاودانی قرآن یعنی تواصی به حق و تواصی به صبر برای همیشه و بخصوص برای امروز ما یک دستورالعمل اساسی است.

کد خبر 706608
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    2 5
    مرگ برآمریکا واسراییل
  • علی IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 0
    جانم فدای اقا سیدعلی سایه اش مستدام مرگ بر امریکا مرگ بر اسارییل مرگ بر منافقین