جمعه ۴ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون مالی و اداری شهرداری تهران گفت: با انتخاب طرح جامع درآمدهای شهرداری به عنوان طرح برتر از سوی سازمان اسکان بشر ملل متحد(UN HABITAT) این سازمان از شهردار تهران تقدیر کرد.

 به گزارش سما دکتر محمد حسین محمد پورزرندی، در این باره گفت : طرح جامع درآمدهای پایدار که بنا بود از سال 1362 برای خودکفایی شهرداری‌ها از سوی دولت به مجلس ارائه شود، اواخر سال 86 از طریق شهرداری تهران به شورای اسلامی شهر ارائه شد و مورد موافقت و تصویب اعضای شورا قرار گرفت.

وی با بیان این که این طرح پس از مطالعات مفصل به شورای شهر ارائه شد، گفت: بر اساس این طرح بناست هر سال 5 درصد از درآمدهای ناپایدار شهری کاسته و به سبد درآمدی پایدار افزوده شود.[بیانیه شهرداری به مناسبت روز جهانی اسکان بشری]

پورزرندی ادامه داد: در دوسال گذشته نسبت درآمدهای ناپایدار شهرداری به پایدار 80 به 20 بوده که این رقم هم اکنون به سمت 70 به 30 میل پیدا کرده است.

معاون شهردار تهران افزود : طرح جامع درآمدهای شهرداری تهران در بعضی از سازمان‌های علمی و حرفه‌ای ارائه شد که این طرح از سوی سازمان اسکان بشر ملل متحد (UN HABITAT) به عنوان یک طرح برتر انتخاب شد و سازمان اسکان بشر ملل متحد بدین منظور از دکتر محمدباقر قالیباف شهردار تهران تقدیر کرد.

کد خبر 79751

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز