همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی انتظامی تامین امنیت انتخابات را مهمترین ماموریت پلیس در چند روز آینده عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی آمادگی کسب کرده تا با همکاری بسیج، امنیتی در خور شأن مردم برای انتخابات برقرار کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود:با تعامل خوب با بسیج، برنامه ریزی طوری انجام شده است که به اندازه نیاز نیروی انتظامی، نیروی مقاومت بسیج نیرو برای امنیت انتخابات در اختیار ما قرار دهد.

وی در پاسخ به برخی اظهارات نامزدهای انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری مبنی بر جمع کردن گشت های ارشاد ناجا افزود: قرار نیست هر اظهار نظری را پاسخ دهیم به احتمال قوی برخی اظهار نظرها می تواند جنبه تبلیغاتی داشته باشد واین امر را به قضاوت مردم می گذاریم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: آنچه مسلم است طرح های امنیت اجتماعی طرح هایی نیست که زاییده دست فردی باشد که فردی دیگر بخواهد آن را جابه جا کند.

سردار رادان  با اشاره به اینکه طرح های امنیت اجتماعی، بحث های فرهنگی نیز طلب می کند ،تصریح کرد:خوب است که دیگران نیز این اذعان را داشته باشند و پای کار بیایند و اقدامات خود را انجام دهند.

جانشین فرمانده ناجا به وضعیت امنیت کشور اشاره کرد و گفت:براساس بررسی های انجام شده وضعیت امنیت در کشور نسبت به گذشته در بعد احساس امنیت بطور ملموس ارتقا یافته طوری که در پایتخت 17درصد و در کل کشور 19 درصد افزایش احساس امنیت وجود دارد که در نوع خود بی نظیر است.

وی افزود: تلاش می شود در طول برنامه با در اختیار گرفتن تکنولوژی های خاص بتوانیم برخورد چهره به چهره مامور با مردم را کاهش دهیم و در نتیجه با استفاده از وسایل الکترونیکی احاطه خود را به ماموریت ویژه تر کنیم.

سردار رادان اضافه کرد: در جاده ها به سمتی می رویم که طی یک برنامه سیستم نظارت جاده، اتومبیل و راننده را با استفاده از دوربین انجام دهیم و در برخی مناطق جرم خیز نیز به همین صورت عمل خواهد شد.

کد خبر 82489

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز