همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی کم کردن حضور محسوس پلیس در جامعه را رویکرد جدیدنیروی انتظامی اعلام کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس،سردار اسماعیل احمدی مقدم صبح روز چهارشنبه پس از مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با برخورد علمی با مسائل پلیسی، استفاده از تکنولوژی روز و مکانیزه کردن امور تلاش می کنیم تزاحم پلیس با مردم را تا 80 درصد کم کنیم و بیشتر با فرهنگ سازی و افزایش مشارکت مردم و دادن آموزشهای لازم بستر کاهش جرم در جامعه را فراهم کنیم.

سردار احمدی مقدم ضمن تکذیب شایعه جابجایی خود نیز گفت: من منصوب فرمانده کل قوا هستم و هر زمان و هر جایی که ایشان مصلحت بدانند در خدمت نظام اسلامی خواهم بود.

وی در خصوص دستگیرشدگان وقایع پس از انتخابات هم گفت: تا کنون دو سوم دستگیر شدگان آزاد شده اند و در این هفته نیز تعدادی آزاد می شوند و کسانی که در تخریب و آشوبها نقش فعال داشته اند با تشکیل پرونده در اختیار مقامات قضایی قرار خواهند گرفت.

وی از ادامه اجرای طرح مسدود کردن مرزهای شرقی کشور هم خبر داد و تصریح کرد: برای مسدود کردن بیش از دو هزار کیلومتر از مرزهای کشوربه سه سال زمان و 100 میلیارد تومان اعتبار نیازمندیم که تاکنون 300 کیلومتر از مسیر تکمیل شده و با توجه به اعتبارات تخصیصی امسال نیز 300 کیلومتر دیگر از مسیر در دستور کار قرار گرفته است.

احمدی مقدم در خصوص کشفیات مواد مخدر هم اظهار داشت: به طور میانگین ماهانه 50 تا 60 تن انواع مواد مخدر توسط ماموران پلیس کشف می شود که در سه ماهه امسال شاهد رشد 13 درصدی کشفیات مواد افیونی در کشور بوده ایم.

به گفته فرمانده انتظامی کشور به طور متوسط یک سوم از مجموع مواد مخدر وارد شده به کشور توسط پلیس کشف و ضبط می شود.

کد خبر 85087

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز