وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: ‏مقابله با اسلام‌هراسی، تلاش جمعی امت اسلامی با هدف بازدارندگی مؤثر در مقابل جریان‌های فتنه‌انگیز و مخالف صلح و امنیت پایدار است.

امیرعبداللهیان

به گزارش همشهری آنلاین، حسین ‏امیرعبداللهیان در فضای مجازی ایکس، نوشت: ۱۵ مارس "روز بین‌المللی مقابله با اسلام هراسی" را گرامی می‌داریم. آموزه‌های الهی و انسان‌ساز دین رحمانی اسلام همواره در معرض سیاست‌های توطئه آمیز نظام سلطه بوده است.

وی ادامه داد: ‏ نظام سلطه همه توان شیطانی خود را برای ارائه تصویری مخدوش و تحریف شده از اسلام و تهدیدانگاری اسلام و مسلمانان نزد افکار عمومی دیگر جوامع جهان به کار گرفته است.

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ‏دین رحمانی اسلام همواره مشوق و مروج صلح، دوستی، محبت و همزیستی مسالمت آمیز و توأم با احترام متقابل میان ابنا بشر و پیروان ادیان آسمانی بوده است.

امیرعبداللهیان اظهار کرد: ‏مقابله با اسلام هراسی، تلاش جمعی امت اسلامی با هدف بازدارندگی مؤثر در مقابل جریان‌های فتنه‌انگیز و مخالف صلح و امنیت پایدار است.

کد خبر 839351

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 11
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    0 0
    حضور نیروهای تروریست آمریکایی در عراق اصلی ترین تهدید برای امنیت مردم ایران و کشور ایران است چون به خاطر که آمریکا و مزدورانشان از تروریست های داعش از سال 2011 تاکنون علیه مردم ایران و هم حکومت نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. نیروهای تروریست آمریکایی باید از خاک عراق اخراج شوند.حمایت آمریکا و اسرائیل از جریان تروریسم جنایت ضدبشری است. آمریکا و اسرائیل 100 درصد فقط در حادثه تروریستی کرمان نقش دارند. انتقام خون شهدایمان را از تروریستها مورد حمایت آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان بگیرید.