مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۸
۰ نفر

گروه شهری: مدیرکل سلامت شهرداری تهران برنامه‌های حوزه سلامت را به مناسبت روز جهانی کودک تشریح کرد.

عباس استادتقی‌زاده، در این باره گفت: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کودک برنامه‌های مختلفی را در خانه‌های اسباب بازی سطح مناطق 22 گانه در نظر گرفته‌ایم. وی افزود: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای والدین و اعضای کانون‌های مادر و کودک با موضوعاتی از قبیل پرورش خلاقیت در کودکان، راه‌های افزایش اعتماد به نفس در کودکان، بازی سالم، کودک سالم، فرزند پروری، حقوق کودک و تغذیه کودکان اشاره کرد.

تقی‌زاده ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای کودکان تحت عنوان امدادگران کوچک، توجیه آنها درخصوص پیشگیری از آنفلوانزای نوع A، بهداشت فردی، ارائه خدمات مشاوره‌ای از قبیل مشاوره‌های تغذیه، روان‌شناسی و پزشکی به والدین از دیگر برنامه‌های روز جهانی کودک است.

وی از برگزاری اردو برای بچه‌های خانه‌های اسباب‌بازی به‌مناسبت روز جهانی کودک خبر داد و گفت: بر این اساس کودکان را به اماکن تفریحی و زیارتی شهر تهران می‌برند. مدیرکل سلامت شهرداری تهران ادامه داد: 5 مرکز فرآموز شهر تهران در روز جهانی کودک به‌صورت فعال در خدمت کودکان است.

به گفته وی، توزیع اقلام آموزشی، انجام تست سنجش هوش کودکان در خانه‌های اسباب بازی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی، نقاشی و... از دیگر برنامه‌های اداره کل سلامت است. تقی‌زاده در پایان تعداد خانه‌های اسباب بازی در سطح شهر تهران را 110 خانه اعلام کرد و گفت: همچنین 234 خانه سلامت در شهر تهران فعال است که خدمات شهرداری تهران در آنها کاملا رایگان است.

کد خبر 92328

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز