همشهری آنلاین: استقلال تهران در یک بازی سخت که دقایق پایانی پرهیجانی داشت توانست با غلبه بر مقاومت سپاسی خود را به رده سوم جدول برساند

به گزارش همشهری آنلاین، در آخرین بازی از هفته نوزدهم لیگ برتر تیم استقلال تهران در حالی به مصاف سپاسی رفت که فشار روانی شکست‌های اخیر اعضای این تیم را به نفس نفس انداخته بود.

در این بازی پایاپای در دقیقه 21 روی ضربه کاشته کیانوش رحمتی به گل نخست خود دست یافت. اگر چه ضربه زمینی رحتمی پرقدرت بود اما این گل روی اشتباه مسلم دروازه‌بان سپاسی به تور نشست.

بعد از گل مسابقه همچنان بدون برتری نسبی هیچ کدام از دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 44 مجیدی کاپیتان آبی‌پوشان با زیرکی و تیز هوشی توپ را از جلوی پای مدافعان شیرازی ربود و گل دوم تیم خود را به ثمر رساند.

نیمه دوم با یورش زرد پوشان سپاسی شروع شد و در فاصله یک دقیقه، کریمیان توانست گل اول تیم‌اش را به ثمر برساند. در این نیمه استقلال بیشتر مدافع بود و چشم به ضد حملات بازیکنان دوخته بود اما این ترفند نه برای سپاسی و نه آبی‌پوشان تهرانی ثمری نداشت.

عقربه‌های ساعت دقایق پایانی را نشان می‌داد که در یک حمله زیبا و پر از پاسکاری بازیکنان سپاسی توپ را به شش قدم دروزاه محمدی رساندند و مهاجم سپاسی با یک ضربه بد به جای دروازه، فضای خارج از آن را نشانه گرفت اما برای اینکه صمد مرفاوی به آستانه سکته برسد، صادقی، دفاع ارزنده استقلال این توپ را به دروازه محمدی دوخت تا در دقیقه 89 بازی به تساوی کشیده شود. با این گل داود مهابادی نفس راحتی کشید.

این گل آوار را بر سر استقلالی‌ها فرو ریخت اما کاپیتان مجیدی که تحمل این فشار را نداشت یک دقیقه بعد در یک حرکت فردی زیبا توانست گل پیروزی را برای تیم‌اش به ارمغان آورد. گلی که اشک‌های صمد مرفاوی را نیز سرازیر کرد.

بدین ترتیب استقلال با 30 امتیاز و تفاضل گل بیشتر نسبت به مقاومت سپاسی در رده سوم نشست و شیرازی‌ها نیز به رده چهارم سقوط کردند

کد خبر 97089

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز