همشهری آنلاین: سپاهان در نخسین روز زمستان 88 در اهواز توفان به پا کرد و استقلال به دست خود ناکامی را رقم زد

به گزارش همشهری آنلاین، سپاهان اصفهان که در هفته گذشته‌ بازی‌اش مقابل مقاومت سپاسی به دلیل بارش برف نیمه‌تمام مانده بود، این هفته در اهواز با 5 گل از سد استقلال اهواز گذشت تا نشان دهد که شایسته صدر نشینی است.

گل‌های سپاهان را در این دیدارعمادرضا (دو گل) در دقایق 23 و 76 و ابراهیم توره در دقایق 78 و 90 و احمد جمشیدیان در دقیقه 92 به ثمر رساندند.

تساوی خودرو سازان

در دیگر دیدار این روز دو تیم پیکان قزوین و سایپا کرج در دربی خودروسازان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

گل‌های این دیدار را نیز میثم رضاپور برای پیکان و رضا خالقی فر برای سایپا به ثمر رساندند.

ناکامی استقلال مقابل ملوان

استقلال تهران که برای 7 هفته میزبان خواهد بود در نخستین بازی از این مجموعه بازی‌ها مقابل سفید پوشان انزیلی ناکام ماند. آبی‌پوشان بازی را خوب شروع کردند و نبض بازی در دست آنها بود. اگر چه نیمه اول هیجانی نداشت اما ضربه سید صالحی که به تیر دروازه خورد و ضربه پژمان نوری به همراه عکس‌العمل خوب محمدی، دروازه‌بان استقلال از لحاظات جذاب این نیمه بود تا اینکه در دقیقه 37 آرش برهانی روی ضربه کاشته‌ای که جان‌واریو نواخت با یک ضربه سر زیبا که همراه با اشتباه فاحش دروازه‌بان ملوان بود به گل نخست دست‌یافت.

6 دقیقه بعد برهانی این شانس را داشت که خود را 10 گله کند. در این دقیقه او پشت توپی که حاصل خطای پنالتی دفاع ملوان بر روی خسرو حیدری بود اما وی توپ را به تیر افقی دروازه کوبید.

نیمه دوم نیز با فرمانروایی استقلال شروع شد و در دقیقه 49 صادقی به زیبایی از سانتری که برایش ارسال شده بود استفاده کرد و گل دوم آبی‌پوشان را به ثمر رساند.

شرایط بازی به گونه‌ای بود که به گمان تماشاگران استقلال پیروز بی بدیل این بازی بود اما بازیکنان استقلال  خودشان شرایط را تغییر دادند.

در دقیقه 57 برهانی که عقب کشیده بود بسیار ناشیانه روی حیدری در محوطه جریمه خطای پنالتی انجام داد که دسوزا، بازیکن پرتلاش ملوان آن را به گل تبدیل کرد.

استقلالی‌ها توپ را در نیمه کاشتند، پاس به عقب دادند و صادقی اشتباهی ناشیانه انجام داد تا بیگ زاده گل دوم ملوان را به ثمر برساند. به این ترتیب دو بازیکنی که برای استقلال گل زده بودند با اشتباهات فردی خود باعث تساوی شدند و از این لحظه ملوان جان تازه‌ای گرفت، پژمان نوری پرتلاش و دسوزا هافبک تکنیکی ملوان عرصه را بر استقلال تنگ کردند.

استقلال به امید به دام انداختن پرنده شانس، همچون بازی با فولاد در دقایق پایانی روی به سانترهای از راه دور کرد اما این بار پرنده‌ای در کار نبود تا سوت پایان نواخته شد و تیمی که می‌توانست دست کم برای یک روز به رده سوم برسد همچنان در مکان پنجم جا خوش کند و ملوان بالاتر از تراکتور سازی به رده هشتم رسید.

کد خبر 97919

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز