همشهری آ‌نلاین: سرمربی تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد دیدار با سایپا علاوه بر داشتن جذابیت‌های خاص خودش، سه امتیاز را برای آبی پوشان به همراه داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با مهر گفت: با تمریناتی که در اردوی امارات و تهران داشتیم شرایط خوبی داریم و برای دیدار برابر سایپا از شرایط مطلوبی برخورداریم.

صمد مرفاوی در مورد تیم سایپا نیز گفت: آنها تیم جوان و خوبی در اختیار دارند که توسط یک مربی باتجربه و بزرگ نیز اداره و هدایت می‌شوند. با این شرایط امیدوارم شاهد فوتبالی زیبا از سوی هر دو تیم باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص اضافه شدن مرتضی محصص و ولی الله صالح نیا به جمع کادر فنی گفت: هنوز با آقای صالح نیا صحبتی نکرده ایم اما مرتضی محصص به عنوان مشاور فنی در کنار ما خواهند بود.

وی پیرامون سئوالی مبنی بر اینکه تعدادی از پیشکسوتان عنوان کرده بودند که تفکرات آلمانی و ایرانی در استقلال جواب نخواهد داد، گفت: تمامی نظرات پیشکسوتان برای من قابل احترام است و نمی‌توانم به نظرات آنها بی‌احترامی کنم اما باید در کوران شرایط باشیم تا بتوانیم جواب بدهیم. این گفته پیشکسوتان قطعا از سر دلسوزی و کمک به استقلال بوده است.

مرفاوی در پایان از هواداران خواست که تیم استقلال را تنها نگذاشته و فردا(یکشنبه) با حضور در ورزشگاه آزادی گرمی این دیدار را دوچندان کنند.

کد خبر 99097

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز