همشهری آنلاین: شهردار تهران با بیان این که هفته دفاع مقدس هفته زنده کردن باورهای دینی و سنت‌های الهی است،‌‌ گفت: از خدا می‌خواهیم ما را در جرگه میراث داران دفاع مقدس محسوب کند نه میراث خواران آن دوران و با همان روحیه جهادی و رزمندگی به کار، تلاش و پیشرفت توام با عدالت، به مردم عزیزمان خدمت کنیم

به گزارش تهران سما، ‌دکتر محمد باقر قالیباف شب گذشته در همایش پیشکسوتان دفاع مقدس که با حضور جمعی از فرماندهان دفاع مقدس در برج میلاد برگزار شد،‌ با بیان این مطلب گفت:‌ هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، شهامت و شجاعت مردان این مرز و بوم است و هفته افتخار و عزت و زنده کردن باورهای دینی و سنت‌های الهی است.

وی افزود: این هفته به اندیشه‌های بزرگ انقلاب اسلامی عینیت بخشید و همه این افتخارات به برکت همت شما ایثارگران و افتخار آفرینان است و این هفته را به شما تبریک می‌گویم و خدا را شاکرم که امروز میزبان شما هستم.

شهردار تهران در ادامه خاطر نشان کرد: ‌از خدا می‌خواهیم که به همه ما توفیق دهد و ما را به حال خود وا نگذارد تا شایسته پیروی راه امام (ره) و شهدا تحت رهبری مقام معظم رهبری باشیم و فردای قیامت در برابر شهدا خجلت زده نباشیم.

وی افزود: به ارواح مطهر امام شهدا (ره) و شهدای گرانقدر درود می فرستیم، ‌مردان بزرگی که ما را از ظلمات به سوی نور هدایت کردند، به همه ما عزت دادند و باعث تجدید حیات اسلام در این دوره زمانی شدند.

سرلشکر فیروز آبادی، رییس ستاد کل نیروهای مسلح هم در این مراسم ‌جبهه را مرکز ساختن انسانهای صالح دانست و گفت:‌ دفاع مقدس بود که همه زشتی‌ها و بد اخلاقی‌ها را زدود و شهیدان و جانبازان و رزمندگان را به عنوان الگوهای پرورش یافته معرفی کرد.

وی افزود: ‌ما از جنگ شاکی نیستیم و افتخار می‌کنیم و ما که در آن دوران بودیم باید بیش از همه سجده شکر بگذاریم و از شهردار تهران به دلیل برگزاری این مراسم تشکر می‌کنم.

شایان ذکر است در این مراسم علی شمخانی، وزیر سابق دفاع، حاج علی فضلی و ‌محسن رفیق دوست از یادگاران دوران دفاع مقدس نیز به بیان خاطراتی از دوران جنگ پرداختند .

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۶ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۴