وقوع ۲ جنایت در یک روز در شهرستان‌های ایرانشهر و سرباز کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان را برای کشف حقیقت به تکاپو انداخت.

یکی از اعضای شورای تأمین استان سیستان و بلوچستان در این‌باره به ایرنا گفت: بعد از ظهر جمعه یک نفر از اهالی بخش مرزی پیشین از توابع شهرستان سرباز به ضرب گلوله کشته شد. به‌دنبال این حادثه مأموران پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی قاتل آغاز کردند و چند ساعت بعد عامل این جنایت دستگیر شد. مرد دستگیر شده در جریان بازجویی‌ها اتهامش را برعهده گرفت و انگیزه‌اش را ارتکاب این جنایت اختلافات شخصی اعلام کرد.

این عضو شورای تأمین استان درباره دومین قتل نیز گفت: چند ساعت بعد از نخستین جنایت یکی از کسبه شهرستان ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان توسط افراد ناشناس ربوده و پس از ساعتی جنازه‌اش در اطراف شهر کشف شد. این مرد بر اثر اصابت گلوله به سرش به قتل رسیده است و انگیزه قاتل یا قاتلان از ارتکاب این جنایت مشخص نیست.

اینها همه اتفاقاتی نیست که روز جمعه در سیستان و بلوچستان رخ داد. به گفته این مقام آگاه چند مرد مسلح نیز جمعه شب با یورش به یک خانه در ایرانشهر اقدام به تیراندازی کردند. هرچند در این ماجرا به هیچ‌کس آسیبی نرسید اما به این منزل خساراتی وارد شد.

کد خبر 261119
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز