ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران(Iran Expo)  از ۹ الی ۱۲ اردیبهشت‌ماه در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است. در این نمایشگاه شرکت‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف صنعتی، دستاوردهای صادراتی خود را در معرض دید عموم قراردادند.

Iran Expo

به گزارش خبرگزاری همشهری، ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (Iran Expo) از ۹ الی ۱۲ اردیبهشت‌ماه در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است. در این نمایشگاه شرکت‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف صنعتی، دستاوردهای صادراتی خود را در معرض دید عموم قرار دادند.

چند شرکت باتری‌ساز مطرح کشور در این نمایشگاه حضور داشتند تا توانایی‌های صادراتی خود را نمایش بگذارند.

محمدحسین گل شیرازی مدیر صادرات مجتمع صنعتی سپاهان باتری در گفت و گو با خبرنگار برنا در خصوص شرکت مجتمع صنعتی سپاهان باتری در این نمایشگاه، با اشاره به هدف توسعه‌ای این مجموعه در نمایشگاه ایران اکسپو اظهار داشت: با توجه به حضور نماینده‌های متعددی از کشورهای قاره آفریقا، کشورهای GCC (کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس مانند کویت، بحرین، عربستان صعودی، عمان، قطر و امارات) و کشورهای حوزه CIS (ارمنستان، ازبکستان، بلاروس، تاجیکستان، روسیه، قرقیزستان و قزاقستان) این شرکت در راستای تحقق اهداف توسعه‌ای خود در نمایشگاه شرکت کرد.

وی افزود: مجتمع صنعتی سپاهان باتری با برندهای مختلفی همچون اوربیتال، سوزوکی، ویوات و... توانسته استانداردها و مجوزهای متعددی همچون EAC(اعلامیه انطباق کشورهای اوراسیا) را اخذ کند و همچنین استانداردهای عملکردی باتری در آب‌وهوای سرد و گرم ICC(جریان استارت در سرما) را نیز پشت سر بگذارد.

وی تصریح کرد: آیت شرکت توسعه بازارهای صادراتی از سردترین تا گرم‌ترین نقاط را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر صادرات مجتمع صنعتی سپاهان باتری با تقدیر از عملکرد تیم برگزاری ششمین دوره این نمایشگاه گفت: این مجموعه برای دومین سال پیاپی در این نمایشگاه شرکت کرده است و در سال‌های قبل‌تر نیز به‌صورت غیرمتمرکز حضورداشته است؛ اما این دوره از نمایشگاه صادرات نسبت به دوره‌های قبلی با استقبال پرشکوه‌تری مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: واحد تحقیق و توسعه کارخانه دائماً در حال به‌روزرسانی سیستم‌ها و تکنولوژی‌های مختلف برای تولید باتری‌های مدرن‌تر است و در پی این تلاش‌ها به تولید انبوه رسیدن باتری‌های 42، 65 و 100 آمپر و همچنین توسعه باتری‌های سولار 100 آمپر بوده است که در بازار با استقبال خوبی روبه‌رو شد.

گل شیرازی گفت: همان‌طور که در تبلیغات تلویزیونی و فضای مجازی عنوان می‌شود، باتری‌های تولیدشده در این شرکت در سراسر کشور با دو سال گارانتی تعویض عرضه می‌شوند که این موضوع حداقل در بازار ایران بی‌سابقه است

وی ادامه داد: یکی از اهداف شرکت برای حضور در نمایشگاه اکسپو، این است که سپاهان باتری با توجه به جایگاه خود در صنعت باتری، به توسعه صادرات می اندیشد. صادراتی که از مرزهای خاورمیانه فراتر رفته و تا افریقا ، اروپا و CIS گسترش یافته است و البته چشم به جذب شرکای جدید در اقصی نقاط جهان دوخته است.

توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری، اضافه کرد: در این نمایشگاه سپاهان باتری به عنوان یکی از صادرکنندگان برتر حضوریافته تا استمرار خود در این راه را به همگان ثابت کرده و اعلام دارد که در راستای توسعه صادرات کالای ایرانی و ارز آوری هرچه بیشتر برای ایران عزیز کماکان پیش تاز است.

به گزارش همشهری؛ سپاهان باتری در سال ۱۳۷۸ به همت گروهی از متخصصان و با رویکرد ایجاد یک زیرساخت مبتنی بر کارآفرینی و نوآوری در زمینه صنعت باتری به منظور تولید محصولات جدید و با هدف رفع نیاز کشور در زمینه تامین انرژی، بنیان نهاده شد.

این مجموعه با تکیه بر دانش و تکنولوژی روز دنیا، متخصصان مجرب و مواد اولیه مرغوب با ارائه طیف وسیعی از باتری‌های سیلد اسیدی برای مصارف مختلف و کسب افتخارات متعدد، به نمادی از افتخار و پیشرفت در صنعت باتری ایران تبدیل شد.

کد خبر 848592

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha